אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך מתחתנים בלי לשבור את הכלים

בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לבוא בברית הנישואין, המשימות רבות ולעתים נדמה כי ההשקעה והמאמץ שבתכנון החתונה מתישים יותר מחיי הנישואים עצמם. אז איך מתחתנים ומארגנים אירוע מבלי לשבור את הכלים- על כך במאמרנו זה.

קחו נשימה ארוכה לפני שאתם יוצאים למסע הקסום של ארגון חתונה או כל אירוע חשוב בחייכם. הבטיחו זה לזו שהאירוע הזה הוא עבורכם ולא עבור אף אחד מהאורחים שלכם, ולכן התמקדו במה שאתם אוהבים. המקום בו ייערך האירוע, האוכל שיוגש לאורחים, המוזיקה- הכל צריך להיות לטעמכם, ועם קמצוץ נגיעה אישית משלכם.

מומלץ לשתף ולחלוק את ההיסוסים והשאלות עם חברים ומכרים שערכו חתונה לא מזמן. אלו יוכלו להמליץ לכם על ספקים ונותני שירות, ואין כמו עצה של חבר טוב או לקוח מרוצה בכדי לעשות את הבחירה הנכונה בזמן קצר.

כמו כן, יש עשרות פורומים עבור מתחתנים המלאים בשאלות ותשובות, הנחות ומבצעים, שהוקמו במיוחד למען  זוגות מאושרים שכמותכם, והכל ניתן ללא עלות או התחייבות מצידכם.

כדאי מאוד שלכל אחד מבני הזוג יהיה תפקיד או אחריות  משלו: בדרך כלל הכלה לעתיד נהנית להיות אחראית על עיצוב החופה, השולחנות ומקום האירוע. החתן יכול להיות אחראי על ירח הדבש, סידורי השולחן ותכנון ההוצאות הכספיות. כמובן שאפשר שאחד יהיה היוזם והאחר הביצועיסט, העיקר שתהא חלקה שווה וצודקת עד כמה שאפשר.

בתוך כל הלחץ והתכנונים רצוי שתדעו להתפשר ולהתגמש. לפעמים לא הכל קורה בדיוק כפי שאנחנו מתכננים ורוצים, ותסכול כתוצאה מכך הוא עניין טבעי לכל הדעות. יחד עם זאת, שום דבר הוא לא סוף העולם, אתם מתחתנים ומדובר ביום בלתי נשכח עבורכם, בסופו של דבר כל מה שיישאר לכם זו מזכרת לשארית חייכם, והעיקר שיהיה הרבה מזל טוב.

 

 


אודות מחבר המאמר

כל מה שרציתם לדעת אודות 

מתחתנים וארגון חתונה צעד אחר צעד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.