אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה צריך לדעת על הובלת רהיטים לבית?

הובלת רהיטים בודדים

יש מצבים שצריך בהם להעביר רהיט בודד כמו ספה או כורסא, ואז מומלץ להזמין חברת הובלות שיש בה שירות של הובלות קטנות. אמנם עלות של ספה או כורסא זולה מסט ריהוט שלם, עם זאת מומלץ להעמיס את המשאית בפריטים נוספים כדי למנוע הזמנת שירות הובלה ביום אחר. אחת הדרכים היא לפרק סט ריהוט לרכיבים קטנים, כך המשאית תתמלא ותמצו את שירות ההובלות.

פירוק רהיטים והרכבתם

אם יש  לכם ריהוט לבית שיש  לו מגירות או חלקים שאפשר להפרידם מומלץ לפרקו כדי להקל עליכם או על הסבלים בהעברתם של הרהיטים ממקום אחד למשנהו. אם מדובר על פירוק והרכבה פשוטים מומלץ שתעשו זאת בעצמכם. חשוב שתקפידו לזכור את מיקום החלקים שפירקתם כדי שתוכלו להחזיר אותם למקומם המדויק. עם זאת אם מדובר על פירוק והרכבה  מורכבים מומלץ להזמין שירות של נגר מקצועי הן כדי לצמצם פגיעה ברכוש והן שיוכל להרכיב לכם בדירה החדשה את הרהיט מבלי לפגוע בו.

מחיר הובלת רהיטים

מחיר שירות הובלת רהיטים משתנה בהתאם לכמות הרהיטים, נפחם ומשקלם. בנוסף התשלום תלוי בסוג האמצעי שמשתמשים בו לצורך העברת הרהיטים למשל התשלום עבור שימוש בעגלת רהיטים יהיה שונה מתשלום עבור שימוש במנוף. אחת האופציות לצמצום בהוצאות שירות ההובלה הינו פירוק רהיטים שאפשר לפרק, כך משקלו של הרהיט יופחת ועקב זאת תשלמו פחות.

ביטוח הובלות רהיטים

ביטוח הובלות ריהוט יוקרתי הינו פוליסה המכסה את תשלום הנזק אם הרהיטים ניזוקו. יש שני ביטוח הובלת רהיטים: ביטוח להובלות קטנות המכסה מקצת מהוצאות התכולה והוא עומד על כ-מאה אלף בנוסף יש ביטוח להובלות גדולות המכסה את כל הוצאות תכולת הבית והוא עומד על כ-חצי מליון שקלים. הן הביטוח להוצאות קטנות והן הביטוח להוצאות קטנות מכסה נזקי מז אוויר, תאונת דרכים, חומרים מסוכנים, שריפה, שיטפון וכדומה.

יש חברות להובלות המסדירות את תשלום הביטוח, ולנו נשאר לבדוק אם פוליסת הביטוח מתאימה לנו, אם לא אפשר לבקש להרחיב את הפוליסה. עם זאת יש חברות להובלות שאין הם מציעות ביטוח הובלות. במצב זה מומלץ לפנות לחברת ביטוח פרטית ולעשות שם את פוליסת הביטוח המתאימה לכם.


אודות מחבר המאמר

יועץ בכיר בחברת נקסטסייט מומחים לקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.