אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

זהב וכסף – הזדמנות לרווחים!

מכירת כסף ומכירת זהב הפכה פופולארית מאוד בשנים האחרונות עם חיפושם של רבים אחר מקורות הכנסה חלופיות וכניסתו של עוד ועוד זהב וכסף לשוק המסחר בעולם כולו. בכך נמכרים בכל יום אוקיות (יחידות מידה והערכה של זהב בבורסות העולם) זהב וכסף רבות ונסחרות בין הסוחרים השונים בזהב ובכסף. הזהב והכסף מציעים לכל אחד מאיתנו הזדמנות להרוויח גם הוא חלק מהשוק הרווחי במיוחד.

כלי כסף אחד מקורות הרווח הגדולים של השנים האחרונות הוא מכירת כלי כסף הנמכרים בשוק החופשי ואך הגיעו עד לסוחרים הגדולים אשר סוחרים בכסף. חומר הכסף הינו זול במחירו ממחיר הזהב אך יחד עם זאת נחשב ליוקרתי ומרשים במיוחד גם בתעשיית התכשיטים בעולם כולו. ניתן אף לראות כי מרבית התכשיטים הממוצעים מופקים דווקא מכסף אשר מציע מחיר נמוך, מראה נהדר ועמידות לאורך שנים רבות. מכירת כלי כסף ותכשיטים בכללם ניתן לראות בכל העולם כמסחר בכסף ובחומרים יקרים נוספים כגון זהב ויהלומים.

קניית כסף בנוסף למכירת כלי כסף ניתן לראות עלייה חדה בקניית כסף בעולם כולו. יזמים, אנשי עסקים, סוחרים ועובדים רבים הפועלים בשוק ההון ממהרים לרכוש כסף כהשקעה לטווח הארוך. מחירו של הכסף עולה משמעותית ומציע תשואות נאות במיוחד.

לא לשכוח את הזהב! לצד הכסף, ניתן לראות כי בשווקים רבים בעולם גם מתבצעת מכירה של זהב. מחיר הזהב הגבוה אינו מאפשר כניסה של הזהב לכל שוק אך יחד עם זאת ניתן לראות את הזהב נסחר באופן נפוץ יותר ויותר. מחיר זהב נקבע על ידי מחיר גרם זהב, נתון אשר משתנה כל העת בהתאם להיצע, הביקוש והכלכלה העולמית. בשנים האחרונות חלה עלייה במחיר זהב בעיקר לאור הביקוש ההולך וגובר לחומר זה הן בשוק התכשיטים והיוקרה והן למחסר בבורסות ובשווקים מסביב לעולם.

אבני החן והפאר הופכות פופולאריות יותר ויותר. ניתן לראות כי בעלי עסקים, עשירים ואוכלוסייה עמידה מהעולם כולו החלה בתהליך של צבירת זהב וכסף על ידי קניית כסף וזהב לאורך זמן במטרה לצבור אותם ככל היותר.

 


אודות מחבר המאמר

גיא דינאי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.