אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ביצוע אומדן של זהב ויהלומים

במציאות הכלכלית הקשה של ימינו אשר מחריפה עקב המשברים הכלכליים בעולם כולו, אנשים מחפשים לעיתים הכנסה חדשה מכל מיני מקורות שבעבר לא היו חושבים עליהם – דוגמה חיה לכך היא מכירת יהלומים וזהב למשל – תכשיטים המכילים את החומר החזק בטבע ידועים כתכשיטים יפיפיים והרבה פעמים ההצטברות שלהם נובעת מרצון מסוים להתגנדר ולהרגיש יפים ושמחים יותר.

יחד עם זאת, זהב ויהלומים הינם מותרות וכאשר נדרשים לעשות בדק בית ולמצוא הכנסה כלכלית – בהחלט ניתן לשקול מכירת יהלומים וזהב כחלק מהתהליך שבסופו נוכל לחזור להתבסס מבחינה כלכלית. מעבר לכך, חשוב לדעת כיצד נערכים לביצוע מכירת יהלומים כך שנוכל לבצע את המכירה על הצד הטוב ביותר.

ריכוז כל תכשיטי היהלומים לצורך ביצוע אומדן הפעולה הראשונה והחשובה ביותר היא לבצע ריכוז מסודר של כל המוצרים העשויים מיהלום בצורה אחידה וברורה. חשוב להדגיש זאת כיוון שלאחר הריכוז ניקח את כל התכשיטים והפריטים המכילים יהלומים לאיש מקצוע שידע לאמוד לנו את ערכם כך שנדע בסופו של דבר כמה לדרוש עליהם במסגרת המכירה. חשוב לציין כי מציאה של עוד תכשיטי יהלומים אשר נרצה לאמוד את מחירם עם אותו איש מקצוע, העלות של השירות תהיה כפולה.

אומדן של מחיר גרם זהב קודם כל, על-מנת שנוכל להבין בכלל כיצד מחיר גרם זהב משפע על מכירת זהב – חשוב שנבין כיצד מחיר הזהב בכלל נאמד. ישנם מומחים המעריכים בצורה מדויקת ביותר מחיר זהב על פי המצב הכלכלי העולם, היקף מכירת זהב בעולם ופרמטרים נוספים במשפיעים על מחיר גרם זהב. כך נוכל לדעת כיצד להתנהל בהמשך דרכנו עם זהב בבעלותנו או לחילופין הזהב המוצע למכירה. האומדן מתבצע על פי אמת מידה הנקראת "אונקיה", כל אונקיית זהב נמדדת מעט מעל 30 גרם של זהב.

כלי זהב ישנים ללא שימוש הופכים להכנסה פאסיבית כאשר מודדים אפקטיביות של מוצר קודם כל מודדים מה הוא נותן לנו ואיך הוא עוזר לנו בחיים. פעמים רבות קורה שיש לנו תכשיטי זהב או כלים מזהב אשר אין לנו כבר כל שימוש בהם והם כל-כך ישנים שבטח לא נענוד אותם על הצוואר או האוזניים, תכשיטים אשר אין להם שימוש ואינם מסמלים דבר עבורנו יכולים לתרום לנו רבות על ידי מכירת זהב אשר לא רק שתוריד מעלינו את העול שבאחסון החפצים והתכשיטים הללו בבית, אם כי גם תסדר לנו "הכנסה פאסיבית". הכנסה פאסיבית זוהי הכנסה שאנו מצליחים להנפיק ללא כל צורך בהשקעת עבודה כל שהיא. אם בעבר היה לנו מוצר לא שימושי שמתבלה ונשחק בבית, הרי שבאמצעות מכירתו נוכל להנפיק רווח.

 


אודות מחבר המאמר

גיא דינאי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.