אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פורטל Sanegorit- קבלת זימון למשפט תעבורה – מה לעשות?

 

פורטל Sanegorit- קבלת זימון למשפט תעבורה – מה לעשות?

 

בזמן שנהגתם, ישנה סכנה שצולמתם בלא ידיעתכם עוברים עבירת תנועה חמורה, ואילו הדו"ח מגיע אל ביתכם רק לאחר מספר שבועות או חודשים. ההתנהגות הבאה מיד עם קבלת הדו"ח עשויה להכריע את פסק הדין, ולעשות את כל ההבדל בין זיכוי במשפט, הקלה בעונש או קבלת העונש המלא. מכאן, חשוב להתייעץ עם עורך דין תעבורה כדי להבין מהם הצעדים הבאים; בדרך כלל זוהי ברירת קנס – או שמשלמים את הקנס וזה נחשב להודאה באשמה (מה שמחייב גם נקודות בהתאם), או זימון לבית המשפט.

 

להגיע לעסקת טיעון בתעבורה

באמצעות עורך דין מטעמכם, אילו ישנן ראיות שמצדיקות כי עברתם עבירת תנועה וכי עליכם לשאת בעונש, ניתן לפעול כדי להפחית ולהקל לא רק את האישום לגבי העבירה שירשם לחובת הנהג, אלא גם את העונש שאותו הוא אמור לקבל ולמלא. במקרה זה, ניתן להגיש עסקת טיעון עוד לפני שדנים במקרה בבית המשפט והיא תאושר על ידי שופט.

 

זימון לבית משפט, סדר עניינים

מי שזומן לבית המשפט, צפויה לו ההתנהלות הבאה: זימון לצורך הקראה. לקראת ההקראה ניתן לעצור את ההתנהלות בבית המשפט על ידי עסקת טיעון, ובמקביל, רצוי לצלם את חומר התביעה בשעות קבלת הקהל – לרבות דו"ח בוחן התנועה. כל חומר שכזה יכול להיות בעל משמעות בזמן תביעה ורצוי להתכונן ולהתגונן כראוי.

 

לכפור או להודות באשמה?

אז מה עדיף? להודות באשמה או לכפור בה? את המשמעויות לא תמיד מבינים לעומק וגם פה עורך דין תעבורה יכול להביא ערך מוסף בבחירת הצעד הנכון לעשות. בזמן הדיון ניתן להביא עדים – ההגנה אינה מחויבת להודיע אילו עדים היא מביאה או אילו ראיות הגנה אחרות. הוא יכול לפעול ככל יכולתו במסגרת המוסדרת בחוק כדי לסתור את טענות התביעה.


אודות מחבר המאמר

פורטל Sanegorit- קבלת זימון למשפט תעבורה – מה לעשות?

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.