אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מזרונים איכותים לשינת לילה ממלאת מצברים

מזרונים איכותים לשינת לילה ממלאת מצברים

מזרונים כבר מזמן אינם פריט שמקלים ראש בקנייתו, כיום חילחלה גם אל הצרכנים ההבנה שמזרון איכותי אחראי לחלק גדול מתחושת החיוניות היומית, מהיכולת להתרכז, להשקיע אנרגיה, לתפקד ברמה גבוהה ולחוש אופטימי, טוב, ומוכן. מזרון איכותי הוא בין האחראים לחוסן גוף בריא לאורך שנים על ידי צימצום הרגלי שינה לא טובים שנושאים איתם השלכות של בעיות אורטופדיות, לתיפקוד מנטלי פורה על ידי הארכת שינת הREM-שינת החלומות שכה חיונית לנפש. מסיבות אלו אנו מתיחסים לקניית מזרון לא רק מההיבט של השיקול התקציבי בלבד אלא מתוך הבנת חשיבות מזרון טוב לאיכות חיינו ושימור בריאותנו. מזרונים איכותים ניתן להשיג במגוון קונפיגורציות, טכנולוגיות וחומרים, ההמלצה היא לבחור מזרון שמאפשר לכם תקופת נסיון של כעשרה ימים בהם תוכלו להתרשם מנוחותו, ומתרומתו להטבת שינת הלילה שלכם. ישנן מגוון חברות שונות וכדאי להתרשם משלל הדגמים, רמות הגמר, ודרגות הקושי על מנת לבסס קנייה מושכלת שתשרתכם לשנים.

סוגי מזרונים נפוצים

ישנו מגוון של מזרון מהם אתם יכולים לבחור, ישנם מזרונים מתכווננים ומזרונים שאתם יכולים לבחור בהם את הקושי, ישנם מזרוני יחיד, מזרוני אחד וחצי קומפקטים לזוג הקרוב או ליחיד לו דרוש מקום רב. ישנם מזרונים בטכנולוגיות נפוצות- מזרון קפיצים, סוג זה הוא הנפוץ שבסוגי המזרונים, הוא נחלק למזרון קפיצים שבו כול קפיץ מבודד בכיס שלו ונותן מענה פרטני משלו או מזרון קפיצים מחוברים שנותנים מענה יחד, לרוב המזרון שקפיציו מבודדים יקר יותר נותן מענה הדוק יותר לגוף השוכב, כמות הקפיצים וקוטרם חשוב מאד בנוחות על המזרון. מזרון ספוג, זהו מזרון שנעשה בספוג בדרגות דחיסות שונות ומגוון בבחירה האפשרית. מזרון לטקס, זהו מזרון נפוץ, אנטי בקטריאלי, אלו מזרונים של גומי מוקצף וגם הם מופעים בווריאציות שונות של קושי ושילוב משתנה עם גומי אוויר לריכוך. מזרוני וויסקו אלו מזרנים שנעשים בחומר שהוא גילוי חדש יחסית, יחודו שהוא מגיב לאיזורי המגע של הגוף ומתפשט בהתאם ללחץ הגוף והטמפרטורה שלו. פוליאוריטן, זהו חומר זול יחסית שנותן אלטרנטיבה בתחושתו למי שנהנה  ממזרון הלטקס  אך נרתע ממחירו, זוהי אופציה זולה ועמידה.


אודות מחבר המאמר

יועץ בכיר בחברת נקסטסייט מומחים לקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.