אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רהיטים יוקרתיים- מגמה של חדשנות בענף הרהיטים

רהיטים יוקרתיים- מגמה של חדשנות בענף הרהיטים

כיום, ניתן למצוא מגוון מאד רחב של עיצובים עבור רהיטים יוקרתיים ובכלל רהיטים לבית. מדי שנה כלל בצרכנים מבחינים בסגנונות מעניינים ועדכניים יותר מאלו שהופיעו בשנים עברו. מי מאיתנו לא היה מעוניין לרהט את ביתו ברהיטים מעוצבים המשדרים יוקרה ואיכות, רהיטים אשר עוצבו בהתאם לאופנות הכי עכשוויות בענף הרהיטים וכלל בתחום העיצוב. גם אנשים שמעדיפים את הסגנון הקלאסי, לעתים יבחרו להוסיף ריהוט חדשני ועדכני, במטרה להקנות לבית מראה מעוצב וטרנדי.

סגנונות שונים לייצור של רהיטים יוקרתיים

בשנים האחרונות, רהיטי יוקרה המוצגים בתערוכות רהיטים, התאפיינו בעיקר בזכות הצבעים העזים שלהם, כמו אדום בוהק כחול מבריק ועוד צבעי בסיס בעלי גוונים חזקים ומודגשים. כמו כן רהיטי יוקרה היום מזוהים עם רהיטים אשר עוצבו בהתאם למגמות אקולוגיות שונות, מחומרים ידידותיים לסביבה.

מדובר ברהיטים, שלמרות שנעשו מחומרים ממוחזרים, הם עדיין מסוגלים לשדר יוקרה וכמובן, איכות, בשל העיצוב המרשים שלהם. בשורה תחתונה ענף הריהוט ובפרט עיצוב רהיטים נמצא כיום במגמה של פריחה תודות למודעות הגוברת והולכת בקרב הציבור הרחב לחשיבותם של הרהיטים בחלל הבית שלנו, הן ברמה הפונקציונאלית והן ברמה הויזואלית.

רהיטים יוקרתיים- רהיטים מעץ טבעי ולא מעובד

כיום ניתן להבחין ברהיטים שנעשו דרך שילוב של כמה חומרים שונים, אשר ברמה העקרונית כלל לא היה נהוג לייעד אותם עבור רהיטי הבית. כך למשל, השנה מרבית הרהיטים נעשו מעץ טבעי ולא מעובד, הסגנון הזה הושפע מאד מהקו האירופאי בכלל ובפרט מדנמרק. מדובר ברהיטים שכיום נחשבים לרהיטי יוקרה של ממש.

רהיטים יוקרתיים- ייצור רהיטים בטכנולוגיות מתקדמות

כמו כן, השנה גם נראה שימוש הולך וגובר בחומרים מתכתיים על מנת לייצר רהיטים יוקרתיים , מדובר בעיקר בגופי תאורה או במוקדי תאורה, בעלי צורות גיאומטריות אשר מושכות את העין ומקנות אופי ייחודי לחלל בו הם מצויים. נניח ומדובר בסלון מעוצב בסגנון קלאסי המשלב בתוכו גופי תאורה מהסגנון האמור, קרוב לוודאי שהסלון, שעד לא מזמן נשא אופי קונבנציונאלי לחלוטין, קיבל כעת טוויסט והפך לסלון הנושא אמירה אישית ומקורית. 


אודות מחבר המאמר

יועץ בכיר בחברת נקסטסייט מומחים לקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.