אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אסטרולוגיה בשילוב עם גרפולוגיה

אסטרולוגיה

אנשים מאז ומתמיד חפשו וודאות בחייהם כיוון שחוסר וודאות תמיד מתקשר עם דאגה וחוסר בטחון. אחד התחומים המרתקים אנשים המעוניינים בתחושת וודאות הוא אסטרולוגיה. אסטרולוגיה עוסקת בחיזוי מאורעות עתידיים לפי כוכבי הלכת בהתאם לשנים עשר המזלות בשילוב עם תאריכי הלידה של הפרט. אסטרולוגיה עוזרת לאנשים רבים בכל הקשור בהרגעת חוסר הוודאות שהרי מדובר בניבוי מאורעות.

מזרח ומערב באסטרולוגיה

אולי זוהי העובדה מדוע אנשים רבים קוראים בהמוניהם את ההורוסקופ השבועי שלהם. בתרבות הסינית מייחסים חשיבות עצומה לאסטרולוגיה וניתן למצוא מזכרות רבות ותזכורים רבים לשנים עשר המזלות הסיניים. שנים עשר המזלות בסין שונים משנים עשר המזלות בעולם המערבי והמחזוריות של כל מזל מתבצעת כל 12 שנים. מסתבר שאסטרולוגיה מעסיקה יותר נשים מגברים אולי בשל העובדה שהן מחפשות וודאות יותר בחייהן.

גרפולוגיה

תחום נוסף המעניין רבים הוא התחום הגרפולוגי. גרפולוגיה בודקת את כתב ידו של הפרט לפיו אומדת את תכונותיו. למעסיקים רבים קיים רצון שהמועמדים למשרות שלהם יבחנו במבחן גרפולוגי כיוון שכך יוכלו לדעת טוב יותר האם לפי תכונותיהם הם אכן מתאימים לתפקיד הנדרש. אבחון המשולב בין אסטרולוגיה לגרפולוגיה יכול להיות שילוב מצויין כיוון ששני התחומים יכולים להוות השלמה אחד לשני.

תכונות אופי ותחושת וודאות על ידי שילוב אסטרולוגי וגרפולוגי

דרך הגרפולוגיה תוכלו להכיר טוב יותר את תכונות האופי שלכם ולדעת אילו אנשים יכולים להתאים לכם מבחינת זוגיות, עסקים, חברות ותחומים נוספים אחרים. דרך האסטרולוגיה תוכלו לדעת על מאורעות צפויים שיכולים להרגיע את חוסר הוודאות שלכם לגבי עתידכם.

התפתחות אישית

אבחון נכון של אסטרולוגיה וגרפולוגיה מוביל בסופו של דבר להתפתחות אישית טובה יותר עבורכם וכמו כן תורם רבות גם לבריאות הנפשית שלכם. חשוב לזכור שבסך הכל חשוב מאוד עבור האדם להיות שלם עם עצמו ולקבל את עצמו ואת תכונותיו כמו שהם ורק לאחר מכן יוכל לקבל גם את האחר והשונה ממנו.  

 


אודות מחבר המאמר

PengL

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.