אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הדרך הטובה לקירוי פרגולה

 

הדרך הטובה לקירוי פרגולה

פרגולות הם אמצעי הצללה פופולרי כבר שנים רבות בקרב בעלי גינות פרטיות רבות וכן בקרב בעלי דירות רבים אשר להן מרפסות. פרגולות עשויות לרוב עץ מסוגים שונים:הפופולריות ביותר הן פרגולות עשויות עץ אורן. פרגולות יכולות לשלב גם פירזולים שונים המוסיפים יופי וגם חוזק נוסף למבנה. פרגולה היא מקום נפלא לשבת מתחתיו כשגשם יורד בחוץ או כשהשמש קופחת בקיץ וליהנות מפיסת צל נעימה באווירה כפרית.פרגולה עשויה עץ עלולה להיות רגישה לתנאי האקלים: גשם עלול לגרום לריקבון העץ ולדהיית הצבע שלו ואילו שמש עלולה להביא להתפתחות סדקים ובקיעים בעץ ולדהיית הצבע גם כן. על מנת להגן על פרגולה מומלץ להניח על חלקה העליו קירוי שיגן עליה מפני פגעי מזג האוויר וכן יאפשר לנו ליהנות מיתרונותיה של פרגולה בכל ימות השנה.

פרגולה-הנאה עד הגג

בכדי ליהנות מפרגולה בכל זמן ניתן להשתמש בגג רעפים. גג רעפים הוא פתרון חיפוי יפהפה אשר יעניק יהפוך פרגולה פשוטה לפרגולה בעלת מראה מרשים. בנוסף, יעניק גג רעפים הגנה מקסימלית מפני גשם ושמש.

שיטה נוספת לקירוי פרגולה הוא הנחת לוחות פלסטיק שקופים.שיטת קירוי זו תגן על הפרגולה היטב מהגשם ותכניס אל הפרגולה אור. אך בימים חמים במיוחד, תהפוך הפרגולה למעין חממה כשקרני השמש יחדרו דרך הגג השקוף ויחממו עוד יותר את המבנה ואותנו.

ניתן להניח על הפרגולה גדרות במבוק המיועדות להפרדה בין חצרות בעיקר. גדרות צפופות מגדלים שונים ועוביים שונים של במבוק טבעי ,יעניקו לפרגולה שלנו מראה טבעי ייחודי ויאפשרו הגנה מפני קרני השמש.חסרונם הגדול הוא כי הגשם יכול לחדור דרכם ולגרום לריקבון של גדרות הבמבוק בתקופת זמן קצרה יחסית. גדרות במבוק אם כן הם חיפוי ראוי עבור פרגולות בעיקר בחודשי הקיץ.

פרגולה עשויה עץ תיראה נפלא אם יונח עליה קירוי עץ בצורת שתי וערב.זאת שיטת קירוי אידיאלית גם היא בעיקר לחודשי הקיץ שכן היא אינה מבודדת היטב מפני גשם. אך המראה הנוצר בעקבות הנחת קירוי זה הוא מרהיב.

מחסני עצים הם מקור מצויין לקבל בו שלל פתרונות ועצות לגבי הצללה וקירוי של פרגולות. אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ייעצו לכם בחינם ויציעו לכם גג רעפים או שיטות קירוי אחרת במחירים אטרקטיביים במיוחד. זיכרו, פרגולות עץ זקוקות לתחזוקה מתמדת. העץ ממנו עשויות הפרגולות דורש צביעה מידי פעם בפעם ומשיחה בשמן מיוחד לעצים השומר ומגן על העץ מפני דהייה או ריקבון. פרגולות הן לא עניין זול ולכן הקפידו לשמור על הפרגולה שלכם כדי שתוכלו ליהנות ממנה לאורך זמן.


אודות מחבר המאמר

• חברת "מרכז העץ הישראלי בע"מ" נוסדה בשנת 2004.• מקום מושבה הוא מושב בית אלעזרי.• החברה מתמחה בייצור, שיווק ומסחר בעץ ומוצריו – לפרגולות, רצפות דק, גגות רעפים ועוד.• שטחי המפעל / מחסנים 2500 מ"ר.• בין לקוחותינו: רשויות מקומיות, מוסדות וחברות, נגרי גגות רעפים, מתקיני פרגולות    ודקים, אדריכלים ומעצבים. • חברת "מרכז העץ הישראלי" בעלת ניסיון רב בתחומים הנ"ל ומאפשרת פתרונות    מגוונים ויצירתיים ללקוחותיה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.