אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יתרונותיו של קידום אתרים באינטרנט

קידום אתרים באינטרנט

 אחד מכלי השיווק היעילים ביותר בימינו הוא האינטרנט. קיימים שיטות שיווק רבות באינטרנט שיוצרות חשיפה מרובה עבורך כבעל עסק אך מהי השיטה היעילה ביותר לשיווק באינטרנט? קיימות דעות רבות בנושא השיווק באינטרנט אך קידום אתרים באינטרנט המתבצע באופן אורגני מחזיק מעמד לטווח ארוך. קידום אתרים באינטרנט חושף את האתר שלך למיקומים גבוהים בביטויי קידום ספציפיים ולכן הוא נחשב גם ככלי שיווקי ממוקד יותר כיוון שכל גולש המחפש את הביטוי הספציפי הזה ימצא את האתר שלך ולכן מדובר בשיטת שיווק יעילה מאוד.

קידום ממומן

קידום אתרים באינטרנט המתבצע באופן אורגני מתאים יותר לאתרים בעלי תוכן הבנויים בצורת תתי קטגוריות עם מידע איכותי לגולש בשונה מקידום ממומן שבו למעשה מדובר ביצירת קמפיין לפי תקציב לפי הקלקות המיועד בדרך כלל לדפי נחיתה. אם כי יש גם אתרים רבים בעלי תוכן ותתי קטגוריות המשתמשים בקידום ממומן. הקידום הממומן הנפוץ בדרך כלל מראה לגולש דף נחיתה עם סרטון או מלל שיווקי ולאחר מכן דחיפה להנעה לפעולה כמו למשל "הרשם עכשיו" "עד גמר המלאי".

מטרת הקידום הממומן לעומת הקידום האורגני

המטרה היא בסופו של דבר שהגולש יכניס את פרטיו ויבצע רכישה או יקבל בונוס מדף הנחיתה כמו ספר אלקטרוני, ניוזלטר או כל מידע נוסף שיתרום לו בעתיד. בשונה מאתר רגיל המקודם בקידום אתרים באינטרנט באופן אורגני, הנעת קמפיין פרסומי עבור דף נחיתה מוגבל לפי תקציב שאותו מגדיר בעל הקמפיין. כל הקלקה מגולש חיצוני גורעת למעשה מהתקציב המוגבל עד אשר הוא מסתיים. קידום אתרים אורגני מתבצע לפי הסכם עם חברת קידום אתרים, הוא כמובן ארוך יותר אך מחזיק מעמד זמן רב יותר.

כתיבת מאמרים

כמו כן מחירו של קידום אתרים באינטרנט באופן אורגני משתנה בין חברה לחברה ואינו קבוע. חלק מיעילות הקידום האורגני מתבצעת על ידי כתיבת מאמרים שעוזרת להוספת הערך עבור האתר ומצד שני גם חושפת את פעולת העסק לגולשים הקוראים את המאמר. כתיבת מאמרים וכתיבת תוכן בצורה ייחודית יוצרים עבורך בידול ומדגישים בפני גולשים רבים את יתרונות העסק שלך לעומת המתחרים שלך.

 


אודות מחבר המאמר

PengL

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.