אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אופנה ליום האהבה

 

יום האהבה מעניק לך הזדמנות נפלאה להתפנק בבגדים רומנטיים. בדי כותנה רכים, חצאיות תחרה סקסיות, מכנסיים צמודים המחמיאים לכל גזרה וגוונים חושניים ומעוררי תשוקה. פריטי אופנה מומלצים. 

נבחרת הפיתויים

האישה באדום: האדום הוא צבע התשוקה, חובה במלתחת האהבה שלך. האדום הוא צבע שמשדר חום, חושניות, אנרגיות חיוביות. בחרי לך אדומים מאט או אדומים בשילובי הדפסים מעניינים. את יכולה לבחור לך הופעה אדומה טוטאלית או למזג בין אדום ללבן או אדום שחור וגם אדום עם ג'ינס צמוד נראה מסוגנן להפליא. את יכולה להצטייד גם בתיק או ארנק אדום ולהוסיף להופעה בגוונים אחרים את הנגיעה האדומה שחסרה לו....

רואים שקוף: השקופים כובשים את הקולבים עם שלל דגמים שקופים למחצה. בחרי לעצמך פריט שקוף, שמתחתיו את יכולה ללבוש גופייה צמודה בגוון בולט או להתעטף בשל שקוף בליווי בגדים אלגנטיים. 

הרומנטיקה באוויר: לא חייבים להתאהב כדי להרגיש רומנטיות. בואי להצטייד בבגדים פרחוניים בניחוח כפרי רומנטי, שמלות עם הדפסים של פרחים ואלמנטים מהטבע, שמלות כותנה עם אז'ור וחולצות רקומות.

יופי של תחרה: התחרה היא פריט סקסי, והיא מתלווה לפריטים רומנטיים רבים בשולי חצאיות וחולצות, מעטרת שמלות ומוסיפה נופך רומנטי לכל פריט. גם הקרושה, לתשומת לבך, משדרת מראה רך, עדין ורומנטי.  

צמוד אלייך: בחרי לעצמך פריטים צמודים שמבליטים אזורים אסטרטגיים בגוף ואזורים שמתחשק לך להבליט (חזה, ישבן, אגן ירכיים) והימנעי מפריטים שנצמדים לאזורים פחות מחמיאים בגוף. דעי את נקודות החוזק והחולשה שלך ובחרי פריט צמוד בהתאם: את את אוהבת להבליט את החזה אך לא את הישבן, למשל, הצטיידי בחולצה שתתדגיש את הפרונט ומכנס שיטשטש את האחוריים.

באה מאהבה: והכי חשוב, לא משנה מה תלבשי, מה שתקרני החוצה זה מה שחשוב. עמדי מול המראה ותלמדי לאהוב את עצמך. אם תצאי החוצה בביטחון, הבגדים ייראו עלייך נפלא וגם את תרגישי בהם נהדר.  

 

טיפים לשדרוג ההופעה

התוספת שתופסת: הוסיפי לפריטים שבחרת שרשרת לבבות, שתעניק לבגד נגיעה רומנטית.

על השפיץ: עקבי שפיץ מוסיפים טאץ' נועז לכל הופעה. אם מתחשק לך להיות בחג האהבה נועזת מתמיד...

בדים נשפכים: מהווים הופעה אלגנטית קלאסית שמזכירה את הבגדים האציליים שלבשו נשים בעבר, אך בקולקציה העכשווית החצאיות והשמלות הארוכות מגיעות בסגנון מודרני אלגנטי.

 

 


אודות מחבר המאמר

סטודיו תוכן שיווקי קורן דור

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.