אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מזרונים, מדריך לצרכן

מזרונים, מדריך לצרכן

עובדה ידועה היא כי שינה טובה היא אחד היסודות החשובים ביותר בשמירה על אורח חיים בריא ובהשגת איכות חיים טובה. עובדה ידועה לא פחות היא, כי מזרנים עליו אתם ישנים משפיע השפעה מהותית על איכות השינה. המסקנה המתבקשת מצירוף שתי העובדות הנ"ל היא, כי קיימת חשיבות לא מעטה לביצוע החלטה מושכלת בעת רכישת המזרון החדש שלכם. חשוב להבהיר, בעת בחירת דגם מזרון הדגם היקר ביותר אינו בהכרח הדגם המתאים לכם ביותר וגם אם בתיאור יתרונות המזרון יציין המוכר שלל חידושים, טכנולוגיות ומילים ארוכות באנגלית, אין הדבר אומר כי אכן החידושים האמורים יתרמו לאיכות השינה שלכם באותה מידה שיגרמו להעלאת המחיר. לפניכם מספר דגשים הראויים לבחינה בעת רכישת מזרונים.

רמת קושי

המגוון הרחב המתקיים בשוק המזרונים בא לידי ביטוי גם בקשת רחבה של דגמי מזרונים ברמת קושי משתנה. ישנם מזרונים רכים עד כדי כך שתרגישו כי אתם שוקעים לתוכם. בקצה השני של הסקאלה תוכלו למצוא מזרונים קשים במיוחד. גם אם בתחושה ראשונית מזרון רך במיוחד עשוי לספק תחושה נעימה ומפנקת, ראוי לציין כי היעדר תמיכה קשיחה לגוף בשכיבה אינה מצב מומלץ לבריאות הגב. באופן דומה ניתן לומר כי שכיבה על מזרונים קשים במיוחד אינה נעימה לרוב האנשים. על כן בחירה מושכלת במזרון בהתייחס לרמת קושי תתמקד באיזור הביניים, כלומר מציאת מזרון בעל דרגת קושי בינונית, אשר השכיבה עליו נעימה לכם. בהקשר זה ראוי לציין, כי שוק המזרונים כולל גם דגמי מזרון זוגי בעלי רמות קושי שונות בכל צד (למקרה בו אתם ובן או בת הזוג לא חולקים אותה העדפה אישית). כמו כן ניתן למצוא דגמי מזרון בהם רמת הקושי שלהם ניתנת לכוונון.

חומרים נושמים ובידוד מאלרגנים

בעת בחירת מזרון חדש ראוי לזכור כי גוף האנושי ממשיך בפעולתו גם בזמן השינה, דבר הבא לידי ביטוי בין היתר בייצור חום ולעתים גם בהזעה. על כן רצוי לוודא כי המזרון מיוצר מחומרים נושמים, כלומר חומרים המאפשרים מעבר ונידוף של אוויר ומים מן הגוף השוכב. במידה ואתם סובלים מאלרגיה לקרדית אבק או לאלרגנים אחרים הנישאים באוויר, מומלץ לוודא כי המזרון מיוצר מחומרים אנטי אלרגניים. 


אודות מחבר המאמר

יועץ בכיר בחברת נקסטסייט מומחים לקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.