אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בואו ללמוד איך לבחור מזרונים

בואו ללמוד איך לבחור מזרונים

החלטתם שהגיע הזמן להחליף מזרן. איך תדעו מה המזרון שהכי מתאים לכם? יש כל כך הרבה מזרונים, קשה לדעת מתוך המגוון הרחב במה לבחור.

הצעד הראשון הוא לברר על המזרנים הקיימים בשוק. בעצם מומלץ לבדוק אילו סוגי מזרונים, תוך כמה זמן יגיע המזרון אליכם הביתה ומה המחיר שלו.

 

דרכים לאיסוף מידע בדרך למזרן הרצוי

אפשר לברר כמובן באינטרנט. היום לרוב החנויות המתמחות יש אתרים ואפשר בקלות לברר אילו סוגי מזרנים קיימים בכל חברת מזרנים, מה הייחוד של כל מזרון והאחריות עליו.

בנוסף ניתן לקבל המלצות מחברים ומקרובים על מזרן שהם מעדיפים. כמובן שזו גם הזדמנות מצוינת לקבל אזהרות על סוגי מזרונים שעדיף לא להתקרב אליהם.

אחר כך מגיע השלב של סיור בחנויות המזרנים. גם כאן כדאי לברר עם המוכר אילו דגמים יש בנמצא, מחירים ואפשרות להתנסות בחנות.

 

מה חשוב לבדוק על מזרנים לפני הקניה?

מה היקף האחריות על המזרן? לאיזו תקופה ניתנת האחריות? בדרך כלל מדובר במזרונים על סדר גודל של 10 שנים. כך שאם מציעים לכם אחריות לתקופה נמוכה באופן משמעותי עדיף לקנות במקום אחר.

רצוי למדוד את מידות המיטה בבית לפני קנית מזרון . המזרונים אמורים להיות מותאמים במדויק למיטות. ברוב המקרים מדובר על גדלים סטנדרטיים. כל שנותר לכם הוא לוודא שכך המקרה גם לגבי בסיס המיטה שלכם, כדי שתהיה התאמה מלאה בינו לבין המזרן החדש.

עוד פרמטר חשוב הוא מידת הקושי של המזרון. חלק ממה שמבדיל בין המזרנים השונים הוא כמה הם רכים או קשים. לכל אחד העדפות שונות. מומלץ להשתרע על המזרון בחנות ולנסות להחליט על סמך התחושות שלכם.

 

איפה הכי כדאי לרכוש את המזרון שבחרתי

גם אם ביקרתם במספר חנויות מזרונים , זה לא אומר ששם צריך לקנות את המזרון. לאחר שביצעתם את סקר השווקים שלכם, החלטתם מה המזרן שמתאים לכם. ייתכן שדווקא באינטרנט ניתן למצוא את המזרן הספציפי במחיר הכי נוח. בכל מקרה את המזרון מקבלים במשלוח הביתה, גם מהחנות וגם מרכישה באתר אינטרנט. אך אם החלטתם לרכוש באמצעות האינטרנט, עדיין כדאי מאוד לגשת לפני הרכישה לחנות מזרונים על מנת לדגום את המזרן שאתם רוצים. שינה נעימה.


אודות מחבר המאמר

יועץ בכיר בחברת נקסטסייט מומחים לקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.