אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רהיטים יוקרתיים - לא רק עבור העשירון העליון

 

רהיטים יוקרתיים

 

אחד מן המונחים אשר הפכו להיות מונחי מפתח בפיו של כל ישראלי מצוי הינו, ריהוט יוקרתי . מדובר בתחום שצבר תאוצה רק בשנים האחרונות, בעוד שעד לפני כמה שנים אף אחד לא ממש עמד על חשיבותו של הריהוט היוקרתי בבית, ובכלל חשיבותו של מראה הרהיטים. רוב האנשים בוודאי לא הקדישו מחשבה לנושא שכן האמינו באמת ובתמים, שבכל הנוגע ליוקרה ובפרט לרהיטי יוקרה הרי שמדובר על תחום השייך באופן בלעדי לעשירון העליון.

רהיטים יוקרתיים- לא רק עבור העשירון העליון

בשנים האחרונות דברים קצת השתנו וריהוט יוקרתי הפך למעשה להיות נחלתו של כלל הציבור הישראלי. בהתאם לכך, ניתן לראות שכיום כמעט כל משפחה ממוצעת בישראל שוקלת בכובד ראש לשלב בבית רהיטים יוקרתיים במסגרת עיצוב הבית או שיפוץ כללי. השאלה הנשאלת היא מדוע אנו כה להוטים לאחרונה אחר רהיטים המשדרים פאר ויוקרה? התשובה נעוצה בכך שעם השנים המודעות לאיכות ורמת חיים גבוהה התפתחה לאין ערוך, ואין זה משנה באיזה מעמד סוציו אקונומי מדובר.

אנו חיים בחברה אשר מקדשת מותגים, ובהתאם לכך גם מעניקה לא מעט חשיבות לכל מה שנוגע לעיצוב ולאיכות של מוצרים כאלה ואחרים ובפרט רהיטים. כיום, ישנן המון מקומות מהם ניתן לרכוש ריהוט יוקרה, בין אם מדובר בגלריות או חנויות בוטיק מובחרות, ובין אם מדובר בחנויות לרהיטים המתמחות בעיצוב וייצור של רהיטי יוקרה או דרך יבואנים.

רהיטים יוקרתיים- סמל לסטאטוס

כל מוצר יוקרתי הוא סמל לסטאטוס מסוים, ולעתים אנו בוחרים לרכוש פריט יוקרתי לא בגלל שאנו ממש צריכים אותו אלא לשם התדמית שהוא עשוי להקנות לנו. כך למשל אנו לא קונים שעון באלפי שקלים רק כדי לדעת טוב יותר מה השעה, אלא אנו מעוניינים ביכולת שלו לשדר יוקרה ולהקנות לנו בעצם תדמית אנינת טעם ומובחרת מבחינה עיצובית.

אותו הדבר בדיוק מתרחש גם עם רהיטי יוקרה , רק העובדה שכאשר אנשים נכנסים לביתנו ומבחינים באותם הרהיטים המעוצבים והמרשימים, חושבים לעצמם, כיצד הם יכולים להרשות לעצמם מותרות מהסוג הזה, גורמת לנו סיפוק ושלוות רוח עילאית. 


אודות מחבר המאמר

יועץ בכיר בחברת נקסטסייט מומחים לקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.