אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מציאת מידת אצבע לטבעת

 

 

 

רוב טבעות האירוסין בישראל, נקנות בהפתעה עבור האישה.

אחת ההתלבטויות הראשונות שהגבר נתקל בהן היא "איך אבחר את טבעת האירוסין הנכונה מתוך המבחר הענק של טבעות האירוסין?". לשם כך אפשר להתייעץ עם האמא של הכלה המיועדת או/ו עם חברותיה.

השאלה השניה שעולה, היא איך למצוא את המידה הנכונה של האצבע של הבת זוג בשביל טבעת האירוסין. אז דבר ראשון כדאי לדעת שטבעות אירוסין נהוג לענוד על הקמיצה השמאלית.

כדי לדעת איזה מידה יש לחברה שלך לאצבע הקמיצה השמאלית, תוכל להעזר בטבעת שיש לה בבית. אם יש אפשרות קח איתך את הטבעת לחנות של טבעות האירוסין כדי ששם יוכלו לקחת מידה מדוייקת, אם אין באפשרותך להוציא את הטבעת בהגנב מהבית, אתה יכול לשרטט את המידה על נייר: שים נייר על משטח ישר, הנח את הטבעת בצמוד לנייר, ושרטט את הקוטר הפנימי של הטבעת. דאג שלאורך כל השרטוט, העט תהיה צמודה ככל האפשר לקוטר הפנימי של הטבעת. שרטט כמה שירטוטים כאלו על אותו נייר, וקח אותו איתך לחנות התכשיטים.

אם אין לך טבעת של חברה שלך לקחת ממנה מידה, נסה את החברות שלה. רוב הבחורות מודדות טבעות אחת של השניה, ואולי אחת מחברותיה יודעת את המידה המדוייקת שלה.

אם חברה שלך מודעת לקנית טבעת האירוסין (או אם היא ישנה ממש חזק), אתה יכול לקחת מידה ישירות מאצבע שלה: קח רצועת נייר או חוט עבה. לפף את הרצועה מסביב לאצבעת הקמיצה, וסמן בעט איפה החוט עושה סיבוב שלם. מדוד עם סרגל מה האורך שיצא לך מליפוף שלם של האצבע. את האורך שיצא לך בסנטימרים תן לחנות בא אתה קונה את טבעת האירוסין.

 


אודות מחבר המאמר

דיאמונד ספינקס - מומחים ליהלומים וטבעות אירוסין

http://www.diamondsphinx.com/DefaultHeb.aspx

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.