אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כך תצרו יום הולדת נסיכות מהאגדות

כמעט כל ילדה מדמיינת וחולמת להיות נסיכה כמו באגדות. ישנו לפחות יום אחד בשנה שהיא למעשה יכולה להרגיש נסיכה מהסרטים – יום הולדת. כלל לא מפתיע שילדות רבות מאוד היו רוצות להתנהג כמו נסיכות. דמות הנסיכה הינה ומאז ומעולם הייתה, דמות יפה ואהובה בזכות תכונותיהן הטובות והמעלות הידועות שלהן. יתרה מכך, בסוף הסיפור תמיד קורים לנסיכות אך ורק דברים משמחים וטוב להן לנצח נצחים עם האביר על הסוס הלבן. רעיונות לימי הולדת הם תמיד "סיפור מהפטרה" וכשיש מוטיבים נעימים וחינוכיים - למה שלא להפוך את החלום של הילדה המקסימה שלכם למציאות? אתם יכולים לממש את החלום של הקטנה שלכם במהירות וקלות ולהפיק לה אירוע יום הולדת נסיכות מהחלומות שיותיר אתכם בסטטוס של כבוד והערכה להרבה זמן קדימה.

הסיפור שבתוכו הסיפור קורה

כדי לתת לחלום אווירה של אמת כדאי שתיצרו סיפור מסגרת. תחשבו על סיפור ייחודי. הוא יכול להיות מבוסס על סיפורי אגדה שכולם מכירים כולו או בחלקו, הכי חשוב שהסיפור יתאים במיוחד לבת שלכם. המשחקים, הפעילויות ואפילו העיצוב של יום ההולדת יתאימו לסיפור המסגרת שתבנו וישאירו לכם פתח למינוף הרעיון. ככה המסיבה תתאים בדיוק לילדונת המיוחדת שלכם ובדיוק לאירוע אותו היא מדמיינת (שהוא לבטח שונה באופיו מחלומן של נסיכות אחרות).

חגיגת יום הולדת עם הזמנות מעוצבות סטייל נסיכות

סיעור מוחין נכון ופורה של רעיונות ליום הולדת מתחיל תמיד מנושא ההזמנות יום הולדת. ההזמנות צריכות קודם כל, להתאים לאופי של הילדה. אפשר לתכנן הזמנות יום הולדת שיתאימו לאירוע עצמו, או לקנות הזמנות יום הולדת מוכנות שמעוצבות לפי הנושא שלכם. קיימים מקבצים של הזמנות לאירוע יום הולדת נסיכות שיתן לכם את האפשרות לשאוב ממנו השראה. תמיד אפשר ללכת בדרך היותר קלה שהיא – הזמנות קנויות ולשלוח, או להכין הזמנה בפוטושופ או במחשב, ולשלוח באחת מהרשתות החברתיות.

תלבושת נסיכות

כל הנסיכות בחגיגה צריכות להיראות ולהרגיש כמו נסיכות אמיתיות. גם בשלב זה קיימות שתי אופציות: לקנות אביזרים מוכנים לחגיגה או להכין אותם לבד. יהיה באפשרותכם לעצב לאורך החגיגה, בעזרת הנסיכות לעתיד, את הכתרים והשרביטים. באופן זה תוכלו ליצור הפעלת יצירה ראשית במסיבת יום הולדת נסיכות שלכם וכך תשמרו על העירנות והששתפות.

משחקים לאירוע

מעבר לפעילות היצירה, יהיה טוב לחשוב על רשימה של משחקים והפעלות נוספות. ניתן לבנות שעשועון שאלות על אגדות הכולל פרסים והפתעות בו תשאלו את הבנות שאלות על נסיכות מוכרות מהאגדות (ניתן להיעזר בספרים או אינטרנט). ניתן כמו כן להתבסס על משחקים ולחשוב איך עושים להם הסבה להפעלות ליום הולדת שיתאימו ליום הולדת נסיכות. נסיכות יודעות לקפץ ולשיר - אפשר לכתוב שיר קצר שמבוסס על שיר קיים וליצור לו ריקוד שאותו תלמדנה הבנות המתוקות (המורכבות של הריקוד אמורה להתאים לרמה ולגיל של הנסיכות באירוע). האירוע של הילדה שלכם יהיה בלתי נשכח אם תצלמו את הפעילות ותשלחו לכל הבנות למזכרת.


אודות מחבר המאמר

כנסו אלינו לשאוב רעיונות מגניבים לימי הולדת לילדים ולא רק לילדים!!!

בואו לשטוף את העיניים בצבעים צורות ומרקמים מדליקים.

HIPHIP

hiphip.co.il/blog

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.