אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רעיונות לעיצוב הבית

בבואנו לבנות, לשפץ או אפילו לרענן את בתינו הפרטי הרבה פעמים עולה השאלה מהיכן נקבל רעיונות לעיצוב הבית? מהיכן נקבל השראה?

כל אומן או מעצבת פנים מקבלת השראה ממקור אחר. השראה עבורי  יכולה להיות תוך כדי ריצה בשדות בחודשי האביב, לראות את הפריחה המדהימה ושילובי הצבעים היפיפים שיש בטבע, אותם אני לוקחת בהשאלה בבואי לעיצוב בתים פרטיים.

השראה אצלי יכולה להגיע תוך כדי טיול בשכונת נווה צדק או ימין משה בירושלים, בזיכרון יעקוב המדהימה.

השראה או רעיון ל עיצוב בתים פרטיים או ל עיצוב דירות יכולה להגיע כאשר רואים פריט מסוים יפה ומשגע וממנו יכול להגיע הרעיון לכל עיצוב הבית. לדוגמא כאשר עמדתי בפני עיצוב חדר ילדים החלטתי שאני מתחילה את עיצוב החדר בחנות בדים בנחלת בנימין. שילובי הבדים, המרקמים והטקסטורות היו המקור לעיצוב כל החדר, שבסופו של תהליך הפך להיות חדר ילדים מעוצב הרמוני ופונקציונאלי. דוגמא נוספת, כורסא משגעת בסגנון פרובנאס יכולה להיות הבסיס לעיצוב סלון. כאשר ידוע לנו את הסגנון של הכורסא וגווניה נדאג למתן את כל הסלון, הצבעים והרהיטים על מנת לתת מקום של כבוד לספה היפה.

רעיונות לעיצוב הבית יכולים להגיע גם כאשר מסיירים בחנויות לעיצוב הבית, רהיטים או גופי תאורה. אם רואים שם אלמנט שאהבנו, או חיפוי קיר מדליק שרוצים להביא לעיצוב הבית או ל עיצוב דירות משם יכולים להמשיך תהליך עיצוב מהנה ופרודוקטיבי.

תהליך עיצוב הבית יכול להיות מהנה ומעורר עניין. אם יש לכם את היכולת לפתח את הדימיון ולחלום כיצד יראה הבית נסו להשתעשע ברעיון זה בהחלט כיף ומהנה. אם קשה לכם, פנו למעצבת פנים מקצועית שתוכל להקשיב לצרכים שלכם ולממש את החלומות שלכם.

נמאס לך לחפש מעצבת פנים? התקשר/י עכשיו: 052-8287245

www.home-designer.co.il


אודות מחבר המאמר

ליעד רוזנברג, סטודיו לעיצוב פנים- 052-8287245

www.home-designer.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.