אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הלוואות אקספרס

 

הלוואות אקספרס- לא צפוי

מקרים רבים יכולים להיות למשל, קריסה כלכלית של עסק, פשיטת רגל, גירושין, תביעות, תאונות, או ניתוחים דחופים. במקרים מן הסוג הזה מצטרפת לצורך של הלוואות אקספרס גם לא מעט מטענים רגשיים, פעולות תחת לחץ ואף נקיטה בצעדים חפוזים שעלולים לגרום לתוצאות הפוכות מכפי שרצינו. לכן, דווקא כשמדובר בנושאים אלה, חשוב לבחון היטב את תנאי ההלוואה שאנו לוקחים, ולא פחות חשוב, ממי אנו מלווים.

הלוואות אקספרס- גופים מוכרים

יש אנשים שהמצוקה גרמה להם לפנות לשוק האפור- ללווים שאינם גופים מוכרים, אך גם לא משתייכים לארגון מסודר וממוסד. קל מאוד יהיה לקבל הלוואה, אך המצב עלול להיות קשה מאוד ומסוכן מאוד, במקרים בהם הלווה מתמהמה עם התשלום או לא יכול לשאת בהחזרים. במקרים כאלה הלווים יגלו פחות הבנה ואמפתיה וינהגו ביד נוקשה ובאיומים, שיכולים להביא לפגיעה ברכוש ובחיי אדם, ולכן לא מומלץ לפנות לגורמים מפוקפקים שיכולים לסבך את העניינים יותר מכפי שהם כעת.

הלוואות אקספרס- משכנתא

אחת ההלוואות הנפוצות ביותר, במיוחד בארץ, היא המשכנתא. כולנו רוצים לקנות דירה משל עצמנו. הסיבה המרכזית לכך היא ששכר הדירה כל כך גבוה, ולא מעט זוגות צעירים מעדיפים לרכוש דירה, לקחת משכנתא ולהחזיר את הכסף עבור ההלוואה לאורך מספר שנים. האבסורד הגדול הוא שלעיתים סכום המשכנתא נמוך יותר משכר הדירה ובשלב מסוים הדירה תהפוך להיות רכושם של בני הזוג, ולא של בעל בית כזה או אחר שמעלה את שכר הדירה בהתאם לשיקוליו האישיים. כך שהלוואה לצורך קניית דירה עשויה להיות השקעה נבונה, אם עושים אותה בצורה מחושבת, מאורגנת ולאחר בחינת פרמטרים שונים כמו מצב כלכלי והיכולת לעמוד בהחזר ההלוואה, ובטיב התנאים ללקיחת המשכנתא. חשוב להבין שהלוואות אקספרס אינן מסוג של משכנתא והינה סוג של הלוואה קטנה ומהירה.

 קצת קרדיט

יש אנשים שהבינו שהאופציות האחרות פחות מתאימות להם ויש בהן פוטנציאל בעייתי עבורם, ולכן הם מחליטים לפנות לאופציות מסודרות, מאורגנות וחוקיות ללקיחת הלוואות אקספרס. הבנקים מציעים מגוון תוכניות בתנאים שונים. כדאי לבחון כל הצעה בפני עצמה ולבדוק את מידת התאמתה למקרה המדובר. נוסף לכך, גם חברות האשראי מציעות שלל תוכניות ואפשרויות הלוואה, לצרכים שונים ובתנאים שונים. גם כאן כדאי לבחון היטב את מה שהן מציעות ולבחור את התוכנית המתאימה ביותר מצבו הכלכלי.

 


אודות מחבר המאמר

צוות הלוואה בקליק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.