אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טבעת אירוסין – בחירה שקולה ובת הזוג תצא מרוצה

 

 

 

על פניו המשימה נראית קלה לגמרי – יש רצון לקדם את הקשר ולפיכך צריך לרכוש טבעת אירוסין, יש אינסוף סגנונות ועיצובים כך שיהיה קל (כביכול) לבחור את טבעת האירוסין וכל מה שצריך על מנת להשלים את המשימה הוא סכום של כסף. נשמע פשוט לא? אז זהו, שלא. מלבד העובדה שטבעות אירוסין עולות כסף והרבה (הממוצע הוא כ- 2000 ₪ - 3000 ₪) המבחר מבלבל לגמרי.

מעבר לכך שאינסוף הסגנונות גורמות לא רק לגברים שאין להם (לרוב) שום מושג בתחום טבעות אירוסין אלא אפילו לנשים בלבול קל, המשימה לבחור טבעת אירוסין הפכה להיות משימה לא פשוטה כלל וכלל אליה יש לבוא מוכנים ומיומנים. אז כיצד ניתן לדעת מהו הסגנון של טבעת האירוסין שתמצא חן בעיניה הכלה המיועדת? כל התשובות לפניכם

כיצד יש לפעול בעת בחירת הטבעת

אז אולי זו קלישה עבור רבים אך כאשר מגיעים אל מקום מוכנים, הסיכוי שנצא ממנו שבעי רצון הוא הרבה יותר גבוה אם נגיע למקום מבלי שאנו יודעים מה אנחנו מחפשים והמוכר ינסה לדחוף לנו מוצר שאין לנו שום רצון בה על מנת לעלות לעצמו את אחוזי המכירות באותו החודש. על מנת שבת הזוג תצא מרוצה ישנן כמה אופציות. אם מדובר על בני זוג שמדברים על חתונה הרי שניתן לרמוז לבת זוג על כך שהוא מתכנן לרכוש טבעת אירוסין עבורה ושתתן לו כיוון מסוים.

במידה ומדובר על הפתעה מוחלטת ניתן לעזוב בבית כל מיני מגזינים ולראות על אילו טבעות אירוסין מדהימות בת הזוג מתמקדת ולסמן אותם. מעבר לכך, ניתן תמיד לבקש המלצות מחברות או אחיות של הכלה המיועדת ואפילו לבקש מהן להתלוות לתהליך בחירת הטבעת. במידה ובן הזוג לא רוצה כלל וכלל שההפתעה איכשהו תתגלה, ניתן לצלם את התכשיטים של בת הזוג, להגיע לחנות תכשיטים והמוכרים המיומנים ידעו אילו טבעות אירוסין, סביר להניח, ימצאו חן בעיניה יותר ואילו פחות.

באופן כללי יש לדעת: אם רוכשים טבעת אירוסין מיוחדות עם יהלום חשוב לקבל בתום הרכישה תעודת גמולוגית. תעודה זו מעניקה ללקוח את כל המפרט הטכני שיש ליהלום ובעצם היא מהווה מעין תעודת אחראיות כך שבמידה ויקרה משהו ליהלום, יוכל הלקוח לחזור ולבקש תיקון על כך. מעבר לכך, חשוב לבדוק מול החנות בה הטבעת נרכשת שישנה אחראיות (פרט לתעודת הגמולוגית) ואפשרות להחליף את הטבעת במידה ובת הזוג לא תאהב את הטבעת הנבחרת.


אודות מחבר המאמר

ליאת מנדלסון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.