אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ג'קוזי – איך מנקים?

לאלו אשר יש בביתם ג'קוזי בוודאי נתקלו זמן רב בבעיתיות של "איך מתחזקים ג'קוזי?" מה למעשה הוראות היצרן לאחזקה נכונה של הג'קוזי מבחינת שמירה על הניקיון וטיפול במערכותיו. במאמר זה ננסה ללקט ולרכז עבורכם את כל הנתונים להם תזדקקו כדי לקבל את מירב הפרטים לאחזקה נאותה של הג'קוזי. כמו כל מוצר אחר מערכת ספא – ג'קוזי דורש טיפול ותחזוקה.

כידוע הג'קוזי הינו אמבטיה אשר ממולאת במים ולעיתים עם סבון ו/או חומרי ספא למיניהם והשימוש בג'קוזי אשר עיקרון פעולתו הוא יניקת אוויר ומים המוסנקים בלחץ דרך פתחי ג'טים מהווה גורם ניכר כי בסוף השימוש יישארו במערכת ובפתחיה שאריות של מים עם או בלי החומרים הנלווים כמו סבון רחצה ועוד. ועל כן מובאים כאן מספר המלצות לניקוי ואריכות ימים של המוצר הנפלא שנקרא ג'קוזי ללא קשר למיקום הג'קוזי לחצר או ג'קוזי לגג.

1. לפחות פעם בשבוע למלא את הג'קוזי במים ולהפעילו למשך כ 15 דקות וזאת על מנת לבצע החלפה של המים שנשארו במערכת משימוש קודם במים נקיים ו"חדשים" , זהו סוג של "ריענון" לג'קוזי ולמערכותיו.

2. פעם בחודש למלא את הג'קוזי במים ולהוסיף לא יותר מ 3 כוסות אקונומיקה ללא סבון!!! (תלוי בגדול הג'קוזי-אין צורך ביותר מזה) ולהפעיל את מנוע הג'קוזי למשך כ 10 דקות ולאחר מכן לחזור על התהליך רק בלי האקונומיקה למלא רק מים ולהפעיל את מנוע הג'קוזי שוב ל כ 15 דקות וזאת בכדי שמערכות הג'קוזי ייתנקו מהפעם הקודמת שהכנסנו אקונומיקה למערכת. לאחר התהליך השני ניתן להשתמש בג'קוזי כרגיל ללא חשש.

3. מומלץ פעם בשנה להזמין טכנאי של FERRA  לטיפול שוטף מונע וניקוי הג'קוזי בעזרת חומר חיטוי.

 

זכור! – חשוב לדעת שללא קשר לתדירות השימוש בג'קוזי או אם השתמשתם או לאו, עדיין יש לדאוג לניקיון שוטף שכן מים עדיין קיימים בתוך המערכת בצנרת, בפתחים ובמשאבה  ולכן חשוב להקפיד על כך. כמובן אם תפספסו מדי פעם זה לא קריטי אך עדיין יש להמנע מלהגיע למצבים כאלה. אם בכל זאת הגעתם למצב דומה או שאתם צריכים עזרה בניקוי וחיטוי המערכת הזמינו בעל מקצוע טכנאי ג'קוזי שייתן לכם את המענה הנכון.


אודות מחבר המאמר

עידן הג'קוזי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.