אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סולמות לעליית גג או גרם מדרגות קבוע - מה עדיף

 

סולמות לעליית גג או גרם מדרגות - ההתלבטות גדולה

 

ההתלבטות בין התקנת סולם לעליית גג או גרם מדרגות קבוע בבית שלכם, הינה התלבטות לגיטימית וקשה. יש לתת תשומת לב למספר פרמטרים עיקריים על מנת להגיע להחלטה הנכונה ביותר עבורכם. גרם מדרגות קבוע, המורכב ע"י בעל מקצוע בלבד, יכול לכלול מדרגות עשויות מתכת, עץ, או אבן, בצירוף מגוון מעקות שונים ומשונים, וכמובן, כולל שפע של עיצובים. לעומת גרם המדרגות הקבוע הנ"ל, גם סולמות לעליית גג יכולים בהחלט לשמש פריט עיצובי. רוב הסולמות עשויים ברזל מגלוון, אלומיניום, או עשויים עץ. שתי החלופות נחשבות לאופציות טובות ואמינות למדי אך בכל זאת יש ביניהן הבדלים משמעותיים למדי, הבדלים העשויים להכריע בשיקול אם להתקין מדרגות קבועות או סולם לעליית הגג.

 

מהם השיקולים אותם יש לקחת בחשבון בהחלטה האם להתקין מדרגות קבועות או סולמות לעליית גג

 

על מנת להגיע לההחלטה הנכונה והנבונה ביותר ולבחור את האמצעי השימושי והיעיל ביותר בשבילכם, חשוב מאד שתשקלו את הנושאים הבאים:

 

1. מהו גודל החלל ? - על מנת לדעת בבטחה האם התקנת גרם מדרגות קבוע הינה מעשית או שהחלופה השניה של סולם לעליית הגג היא החלופה הנכונה, חשוב שתתייחסו לגודל החלל המדובר. אם עליית הגג ממוקמת במקום צר יחסית כמו מבואה בין חדרים, סלון קטן, הול, או כל חלל שהתקנת גרם מדרגות תגזול ממנו הרבה מקום, אזי הבחירה המתבקשת והנכונה תהיה התקנת סולם לעליית הגג, מפני שסולמות לעליית גג הינם בדרך כלל נסתרים מן העין, מורכבים לרוב על הדלת שבפתח עליית הגג, ומתקפלים בנוחות אל הדלת ולכן אינם גוזלים שטח רב מדי כולל בעליית הגג עצמה.

 

2. באיזו מידה עליית הגג בשימוש, ומהי מטרות השימוש?  - שאלו עצמכם: מהי מטרת ומידת השימוש של עליית הגג ? שהרי  שאלה זו הינה משמעותית מאד בשיקולים של הבחירה בין התקנת סולמות לעליית גג או מדרגות קבועות. אם עליית הגג משמשת אתכם בעיקר לאחסון חפצים, כלומר אינה משמשת למגורים, ולכן העלייה והירידה ממנה אינם נעשים בתדירות גבוהה, אזי הבחירה הנכונה והמתבקשת תהיה מן הסתם התקנת סולמות לעליית הגג. אבל אם עליית הגג משמשת למגורים קבועים, ולכן נדרשת עליה וירידה תכופה אליה וממנה, אזי תהיה הבחירה הנכונה התקנת גרם מדרגות קבוע, זאת בהנחה שלא ייגזל שטח רב מדי.

 

3. האם עליית הגג נמצאת בשימוש מסחרי? - אם אתם בעלי עסק, אשר מאחסנים סחורה בעליית הגג, אזי חשוב שתבחרו בקפידה ובכובד ראש, לאחר ששקלתם לעומק את שתי האופציות הראשונות, תוך התחשבות בעמידות ובחוזק של האופציה שנבחרה. במידה והדבר מתאפשר אזי מומלץ מאד שתבחרו בהתקנת גרם מדרגות או סולם עשוי ברזל מגולוון שיהיו עמידים הרבה יותר בעליה והירידה התכופים. אם בחרתם בהתקנת סולמות לעליית גג, הקפידו על בחירת מוצר איכותי ואמין מיצרן מתאים.

 בהצלחה בבחירה !

 


אודות מחבר המאמר

אודות עליית גג:

חברת עליית גג מייבאת, משווקת ומתקינה מזה כ- 30 שנה סולמות מתקפלים לעליית גג, חלונות גג ואביזרים נלווים שונים. איכות טובה של הסולמות לעליית הגג מבטיחה עמידות ובטיחות גבוהה למשך שנים רבות. בעליית גג ניתן לרכוש מגוון סולמות מתקפלים מברזל מגולוון במידות שונות ואיתם גם דלתות חיפוי עשויות עץ מלא או מתכת. אצלנו ניתן לרכוש סולמות מתקפלים לתקרה וגם לקיר. בקרו באתרנו, התקשרו ובואו להתייעץ באולמות התצוגה שלנו ברעננה ונס ציונה.

http://www.halon-gag.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.