אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך בוחרים אטרקציות למסיבה

איך בוחרים אטרקציות למסיבה?

 

מסיבת יום הולדת של ילדים היא באמת משהו מיוחד. אנחנו המבוגרים כבר התרגלנו לימי הולדת, ולא כל כך מתלהבים כאשר עוברת עוד שנה ואנו מזדקנים באופן רשמי, אבל הילדים סופרים את הימים עד ליום ההולדת שלהם ומתכננים את מסיבת יום ההולדת לפרטי פרטים. איפה היא תיערך? איזה חברים יוזמנו? איזה כיבוד יוגש? אילו הפעלות ופעילויות יהיו? וכן הלאה. מובן שמי שמארגן את המסיבה (ומשלם עליה) הם אנחנו, ההורים, מה שמחייב אותנו להיות מעורבים ולבחור את האטרקציות המתאימות ביותר.

 

מתנפחים לימי הולדת

 

מתנפחים לימי הולדת הן אחת מהאופציות המלהיבות ביותר עבור הילדים. מעטים הילדים אשר יראו מתנפחים אל מול עיניהם ולא ימהרו להשיל את נעליהם ולהתחיל לקפוץ עליהם. חשוב לזכור כי כאשר בוחרים באופציה של השכרת מתנפחים למסיבת יום הולדת יש להקפיד על כמה דברים. ראשית, הדבר החשוב ביותר הוא הבטיחות. לכן מומלץ לבצע השכרת מתנפחים אך ורק מחברות אשר מורשות לעסוק בכך, ושיש תו תקן למוצרים שלהם. כמו כן ישנה חשיבות רבה כי חברת השכרת מתנפחים תספק, מלבד המתנפחים עצמם, גם איש מקצוע אשר יודע לתפעל את המתנפחים ויוכל להקפיד שכללי הבטיחות הבסיסיים יישמרו וכך אף ילד לא ייפגע, חלילה.

 

לגוון במתנפחים

 

כאשר בוחרים באופציה של מתנפחים לימי הולדת, מומלץ להזמין מספר מתנפחים אשר ישעשעו את הילדים. עם זאת, חשוב לא לבחור סוג אחד בלבד, אלא לגוון בסוגים של המתנפחים. ישנו מגוון רחב של סוגים של מתנפחים, החל במתנפחים הפשוטים שיש בהם אזור קפיצה חלק ורחב ידיים, עבור דרך מתנפחים אשר מורכבים ממסלול מכשולים אשר בסופו מגלשה גדולה, וכלה במתנפחים שעליהם משחקים משחקים שונים, כמו כדורגל וכדורסל. המגוון הגדול יאפשר לילדים לעבור ממתקן למתקן וליהנות במשך שעות ארוכות.

 

שולחנות משחק

 

אטרקציה נוספת ומאוד פופולארית אשר מתאימה לימי הולדת לילדים היא שולחנות משחק. ישנו מגוון עצום של שולחנות משחק: שולחנות של כדורגל, שולחנות הוקי אוויר, שולחן ביליארד לילדים וכן הלאה. מומלץ לבחור את שולחנות המשחק על פי גיל הילדים ולוודא כי השולחן אכן מתאים לגיל ולגובה של הילדים. חשוב שיהיה איש צוות אשר יסביר על כל שולחן ושולחן, על מנת שהילדים יוכלו להפיק את המרב מכל תחנה ותחנה.


אודות מחבר המאמר

עומר משה 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.