אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפוח העור - מתיחת פנים

בגיל הצעיר הפנים נראות צעירות , רעננות וחלקות ללא כל קמטים, סדקים או שקעים אבל ככל שחולף הזמן, המראה שלהן משתנה וזאת ממספר דברים:

א.         כאשר מגיעים לגיל מבוגר זה לא מיטיב עם העור.

ב.         אכילה של מאכלים שאינם נחשבים בריאים באופן קבוע כמו לחם לא מלא, סוכר לבן,  וכו' ובנוסף ואף כאשר נמנעים מאכילת ירקות ופירות שהם עשירים בויטמינים ומינרלים כמו יוד, גופרית ואבץ שיש להם השפעה גם על המראה של עור הגוף.

ג.          עישון מאסיבי גורם גם כן לבעיות שונות בעור.

ד.         היחשפות לאורך זמן לקרני השמש.

ה.         מחסור בשינה.

ו.     כאשר לא שותים מספיק

מפני חלק מהסיבות הללו או כולם יחד, מראה הפנים מקבל שינויים שונים: צצים קמטים וכפלים על העור, במקרים אחרים  שהלחיים נראות שקועות והפנים מצטמקות עם מראה מקומט ולא חלק.

 בתקופה האחרונה ישנן שיטות שהינן מותאמות למתיחה של הפנים לדוגמא: ניתוח, הרמת פנים נוזלית, זריקות וגם באמצעות אולטרא סאונד .

איך ניתן לטפל בקמטים ?

ישנה אפשרות לנסות למנוע ולהתמודד עם התופעה באופן טבעי מה זה אומר? לעסוק בצורה מסודרת בפעילות גופנית, הפחתה במשקל הגוף ולעבור לתזונה בריאה,הפעולות הנ''ל הינן יכולות להשפיע על העור. בנוסף ישנה אפשרות נוספת שהינה בעצם להשתמש במוצרים קוסמטיים המכילים לחות לעור הפנים.

מתן טיפול  בעור  בעזרת תכשירי טיפוח

מוצרים ללחות העור נותנים רעננות וחיות לעור הגוף, וגם הם מכניסים לתוכו את מינרלים שהוא זקוק, בנוסף, מוצרי הלחות מנקים את עור הפנים ממזהמים כמו פיח ועוד. כמובן, כדאי ללכת להתייעץ יחד עם אנשי המקצוע לגבי המוצר אם אותו תכשיר הינו מתאים לעור הפנים  ואף לראות שהמוצר מכיל את הויטמין E שהוא בריא מאד לעור הפנים.

יש חדשות טובות,  מתיחת הפנים ב – 20 דקות

לאחרונה ישנו תכשיר פלא  בשם לאורקס שמסייע להחליק את עור הפנים מקמטים תוך עשרים דקות בלבד. כן, אתם קוראים מצויין, המוצרים הללו נעשו על ידי שיטת פיתוח חדשה אשר רשומה כפטנט בלעדי

היתרונות של התכשיר למתיחת פנים: גורם להחלקה, וליישור וחיזוק העור בצורה פיזיקלית על ידי תמיכה תת עורית וכן באמצעות הרמת הקמטים. 

שיטה זו גורמת לניקוי שורשי עמוק ומדוייק של העור תוך יצירת אפקטים של פילינג עדין.

השימוש התמידי במוצרי לאורקס למתיחת פנים מידית מסייע לשקם ולחזק את עור הפנים מפני הופעות של סימני קמטים וחריצים.

הרכיבים הטבעיים ונוגדי החמצון שבאותה פורמולה משתחררים לתוך עור הפנים למשך שעות לא מעטות בסיום השימוש בקרם ומעניקים לעור הפנים מראה אחיד ומושלם לאורך זמן.

לסיכום: הבחירה הטובה של מוצרים לטיפוח והגנת עור הפנים כמו לדוגמא התכשירים של לאורקס למתיחת פנים מידית תעשה אתכם צעירים בכמה שנים טובות.


אודות מחבר המאמר

לפרטים נוספים

כנסו לאתר קוסמטיקה שופ

http://www.cosmetishop.co.il/items~14~39.htm

 

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.