אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מי הליצן? אתה הליצן!

 לא פעם אנחנו חושבים על מסיבות וימי הולדת. במסיבות אלו, התחושה הרווחת היא שהעניין כבר מוצה, ואף אחד לא ממש נהנה שם. לא פלא אם כן, שכל יום הולדת קרבה של אחד מיורשי העצר הופכת להיות כאב ראש גדול ולא סיבה למסיבה. שוב פעם לנסות לשעשע את חבריו לכיתה או לגן, שוב פעם לחשוב על איך להפתיע, ואיך כולם ייהנו, או חשוב מכך, איך לא יהרסו את הבית מרוב שעמום. השכרת מתנפחים יכולה לפתור את הבעיה בקלות. מתנפחים לימי הולדת או שולחנות משחק הפכו פופולאריים בזמן האחרון יותר ויותר, ומבחינת המחיר הם כמובן זולים יותר מאשר להטיס את כל הכיתה ליורו דיסני...

ההקלה שבהצלחה

כמות הריבים והמתחים הקיימים בין ילדים להוריהם סביב נושא זה, לא ניתן כמעט למדידה. הפחד של הילד ממסיבה שתגרום לו בושות, הרצון שלו להשוויץ ולהצליח אל מול חבריו ובניית מעמדו החברתי סביב נושאים אלו, מונעים ממנו לא פעם לקבל החלטות הגיוניות. שיקול ההורים, המוכנות והיצירתיות שנדרשת, לא פעם מכניסה את תכנון המסיבה למבוי סתום.

מתנפחים לימי הולדת יחד עם שולחנות משחק

השחרור מהצורך להיות הליצן של הילדים בכיתה, הופך את המסיבה לחוויה אחרת לחלוטין. השכרת מתנפחים מביאה אטרקציה משמעותית שמעסיקה את החברים, ומאפשרת להורים להישאר עם ראש שקט, ואף ליהנות מהחוויה במקום לחיות בסטרס תמידי עם מחשבה איך ממלאים את הרגע הבא. שולחנות משחק מאפשרים סוג אחר של מפגש, וכמובן, השילוב ביניהם מאפשר ליצור קומבינציות מעניינות לא פחות.

השכרת מתנפחים

השכרת מתנפחים מתאימה בעיקר לגילאים הצעירים, אך גם לגילאים הבוגרים יותר. דווקא הם שבשני הקצוות, מבינים את ההנאה שבחוויה חסרת מעצורים ושחרור כמות עצומה של אנרגיות. גילאי הביניים מעדיפים לרוב שולחנות משחק.שולחנות משחק נותנים חוויה מאופקת יותר, וכמובן יש להתאים את אופי המתקנים לאופי האורחים, המסיבה והמקום. מתנפחים לימי הולדת יתאימו רק אם יש גינה רחבה, אך שולחנות משחק מסתפקים גם במקום צנוע יותר. בכל מקרה, ההנאה ממשחקים חוצה את כל הגילאים החל משלוש וכלה בתשעים ותשע...


אודות מחבר המאמר

עומר משה 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.