אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מעוניינים בביטוח בריאות ולא יודעים באיזה ביטוח לבחור?

 

כל תושב שגר בישראל מחויב בביטוח בריאות.מטרתו של הביטוח היא לאפשר לכל אזרח לקבל טיפול רפואי במקרה הצורך. ניתן להבחין בין סוגי ביטוח שונים, החל מביטוח משלים ועד לביטוח ממלכתי. אם אתם מתלבטים באיזה ביטוח לבחור, המאמר הבא מיועד עבורכם.

 מהו ביטוח בריאות ממלכתי

כל אזרח שחי במדינת ישראל חייב על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי.  ביטוח בריאות ממלכתי ניתן על ידי קופות החולים ומציע למבוטחים טיפולים שונים. מדובר בביטוח בסיסי ביותר שאינו מציע מגבלות בהקשר לגיל או למצב הבריאותי של המבוטחים.

 מהו ביטוח בריאות משלים?

ביטוח בריאות משלים הינו ביטוח המציע כיסויים שונים שלא נכללים במסגרת ביטוח בריאות ממלכתי. גם סוג כזה של ביטוח מאושר לכל אחד המעוניין להצטרף. כאשר אנשים מגיעים למצבים בהם הם נזקקים לטיפול רפואי ולתרופות שונות וההוצאות הרפואיות גדלות,הפתרון הוא ביטוח משלים. ביטוח משלים מבטיח לבני המשפחה ולהם כיסוי נרחב יותר.

 מדוע לערוך השוואת מחירים בביטוח הבריאות?

על מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר, חשוב לבחור ביטוח בריאות שיכסה אותנו ואת בני המשפחה בצורה הטובה ביותר. לגבי ביטוח השוואת מחירים היא הדרך הטובה ביותר. לפני שבוחרים ביטוח בריאות השוואת מחירים היא האפשרות הטובה ביותר. באמצעות השוואת מחירים של חברות כמו מאסטר ביט ניתן לערוך סקר מקיף ולבחון מה החברות השונות מציעות. באמצעות השוואת מחירים תוכלו להיות בטוחים שבחרתם בביטוח הטוב ביותר.

ביטוח בריאות באמצעות חברות פרטיות

דרך נוספת לרכוש ביטוח בריאות היא באמצעות חברות ביטוח פרטיות. ביטוח בריאות מסוג זה כולל תשלום על הוצאות אשפוז, בדיקות וצילומי רנטגן. בבחירת ביטוח בריאות השוואת מחירים תסייע לכם להחליט מהי האפשרות הטובה ביותר לעשות ביטוח בריאות.

לשאלה האם ניתן לעבור בין חברות הביטוח,התשובה היא כן, אך יחד עם זאת כדאי להקדיש כמה דקות ולשים לב למצבה של החברה אליה אתם מעוניינים לעבור. האם החברה היא חברה ותיקה ובעלת ניסיון? האם במהלך התקופה שלכם בחברה המצב הבריאותי שלכם הדרדר? במידה והתשובה חיובית, לא בטוח שחברת הביטוח תסכים לקבל אתכם.


אודות מחבר המאמר

אקסטרה - קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.