אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב בזכוכית – הדבר הבא!

מי לא מכיר את הזכוכית? הולכים פה הולכים שם ולאן אשר נפנה עינינו נתקלים בזכוכית בכל הווריאציות האפשריות, חלון בית, חלון ראווה המכונה גם ויטרינה,מקלחונים למיניהם אשר מורכבים מדלתות זכוכית אפילו בניינים ולרוב אלו יהיו מגדלי יוקרה אשר מעוטרים בחיפוי זכוכית ולא בכדי, הדבר משדר יוקרה, אימרה ונהפך עם השנים לשם דבר בתעשיה כולה.

עם השנים והקידמה פותחו שיטות רבות לעבוד עם זכוכית מה גם שהחומר גלם עצמו עבר שיכלולים ופיתוחים שיוכל להתאים לנו לכל מטרה אשר נחפוץ להשתמש. אנו ראוים זאת כיום כאשר אנו נתקלים בעיצובים מרהיבים ומרשימים ביותר שלא נתקלנו בעבר וככל שאנו מתקדמים אנו שמים לב שהתחום הזה מתקדם יותר ויותר.

הזכוכית נכנסה לחיינו בכל מובן הטוב של המילה כיום לאחר שגילו את יתרונותיה של הזכוכית אנו עדים לכך שיותר ויותר מכניסים את הזכוכית בדמות עיצוב לבתיהם הרי ניתן לומר שאין בית שהזכוכית לא נמצאת בו ושכך לא ניתן להתעלם מהעובדה שמעצבים ואומנים רבים מרשים לעצמם לבטא את יצירותיהם בחומר המופלא הזה! ובצדק והם גם מגיעים לרמת עיצוב מדהימה ומרשימה ביותר עד כדי כך שמתבוננים ביצירותיהם המופלאות מתחילים להבין שאין גבול לדמיון האנושי והאפשרויות הרבות שבעיצוב הזכוכית.

 כבר עכשיו אנו עדים לכך בבניינים חדשים שנבנים איך אלמנטים רבים בעיצוב בזכוכית באים לידי ביטוי, כאשר מזמינים מטבח חדש ניתן לשלב חיפוי זכוכית בעיצוב וזה יוצר מראה עשיר, נקי ואלגנטי.כמוכן דלתות הבית, בעבר דלתות חדרי הבית היו מעץ וכיום ניתן לראות דלתות זכוכית בעיצובים מרהיבים עם הדפס או בלי, עם שקיפות מלאה, חלקית ועוד מגוון אפשרויות. גם לחדר האמבטיה הזכוכית נכנסה בסערה גדולה כאשר אנו רואים בדמות מקלחונים ומחיצות זכוכית למיניהם יחד עם מראה מעוטרת ומעוצבת. בבתים שזה אפשרי ניתן לעשות מעקה זכוכית מרשים ויוקרתי, גגונים מזכוכית והשמיים הם הגבול! אנו עדים לכך כי עיצוב הבית, משרד, חברה וכל עסק אחר הופך לרמה אחרת כאשר משתמשים באלמנט זכוכית. רבים יסכימו כי בית ללא שימוש בזכוכית כאלמנט עיצובי הינו בית חיוור ונטול קסם. למעשה לאורך כל השנים מימי אבותינו הזכוכית הייתה חלק מחיינו אולם כיום האומנות שבעיצוב תפסה תאוצה רבה וכנראה שגם תמשיך להיות חלק מחיינו לעוד רבות השנים. ומה שנותר לנו הוא להתענג מחומר מיוחד זה ולהנות ממגוון האפשרויות שהוא מציע לנו.


אודות מחבר המאמר

מקלחונים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.