אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ישנן אטרקציות רבות שמתאימות למסיבות

 כאשר עורכים מסיבות יום הולדת או מסיבות אחרות, הרבה פעמים רוצים לארגן אטרקציה מיוחדת ומעניינת, אשר תוסיף גוון מיוחד למסיבה. ישנן אטרקציות רבות שמתאימות למסיבות, כאשר חלקן מתאימות רק למסיבות למבוגרים, חלקן מתאימות רק לילדים, וחלקן מתאימות לכולם. הבאנו לכם מספר אטרקציות מעניינות למסיבות ואיתן מספר טיפים חשובים.

שולחנות משחק

שולחנות משחק מציעים היצע רחב של משחקים לכל הגילאים, החל מילדים צעירים ועד למבוגרים. כאשר בוחרים שולחנות משחק, רצוי מאד להתאים את המשחקים לגיל המשתתפים. ילדים צעירים יוכלו ליהנות ממגוון שולחנות משחק כמו ביליארד, שולחן כדורגל, פינבול, דסקיות, פינג-פונג ועוד, בעוד שמבוגרים ייהנו משולחנות בעלי משחקים מורכבים יותר כמו הוקי אוויר, סנוקר ואפילו פוקר. בנוסף, חשוב להתאים את מספר השולחנות למספר המשתתפים, על מנת שכולם יוכלו ליהנות מן השולחנות בו זמנים, עם או ללא אטרקציות נוספות, ולהתחלף ביניהם ממפעם לפעם.

השכרת מתנפחים

מתנפחים לימי הולדת או לכל מטרה אחרת הם אטרקציה נהדרת כמעט לכל גיל, החל מילדים קטנים מאד ועד לבני נוער. השכרת מתנפחים כרוכה במעט מאמץ יחסית, אולם חשוב לדעת מספר כללים חשובים הנוגעים אל השכרת מתנפחים:כאשר ניגשים לחברת ההשכרה, חשוב לוודא שיש לה ביטוח מיוחד אשר מתאים למתנפחים, ולא להסתפק בביטוח צד שלישי לעסק, מכיוון שביטוח זה אינו מכסה תאונות של מתנפחים.על מנת להביא את המתקנים למקום האירוע, יש להיעזר בשני אנשים לפחות, מפני שהמתקנים כבדים מאד, ואסור לגרור אותם על הרצפה למניעת קרעים.כאשר מזמינים מתנפחים לימי הולדת, חשוב לשים לב לגודל המתקן ביחס לגודל השטח, וביחס למספר הילדים המשתתפים במסיבה, כדי להימנע מתקלות. את המפוח חשוב למקם בריחוק מה מן המשתתפים, מכיוון שהוא מרעיש.ביחד עם המתקנים, ניתן לשכור מפעיל של מתנפחים לימי הולדת. מפעיל צורך עלות נוספת, אולם הוא חוסך את הצורך בשמירה צמודה על הילדים במהלך הפעילות.בטיחות – חשובה מאד בזמן פעילות מתנפחים. יש להשגיח על הפעילות, ולדאוג שילדים לא יעלו עם נעליים או עם צעצועים שעלולים לפצוע ילדים אחרים. כמו כן אין לעלות על המתקן לפני שהסתיים הניפוח שלו.


אודות מחבר המאמר

omer moshe

 

http://eventoevento.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.