אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הפעלה אקטיבית לעומת הפעלה פאסיבית

 שילוב של יתרונות מרובים בלי בלאגן

עבור השכרת מתנפחים כל מה שצריך הוא מרחב. כאשר אתם מחליטים לשכור מתנפחים ליום הולדת לפעוט, לחגיגת בר מצווה ואפילו לאירועים של מבוגרים לא צריך להכין תכנית ולא צריך ללכלך את הבית. הרעיון פשוט- צריך חשמל לחיבור המפוח ומרחב רצוי של דשא, אבל אם אין דשא אלא רק קרקע מוצקה כדאי לשכור גם מזרנים ליד כל מתקן. קופצים ומבזבזים המון אנרגיה. אווירה טובה וקלילה ולא יותר מזה.

הנפש של הילד חבויה אצל כל מבוגר

בגלל שיותר קשה להפעיל קבוצה גדולה של ילדים נמרצים השכרת מתנפחים נתפסת כפעילות ילדים מושלמת. אבל האמת היא שגם מבוגרים מפיקים הנאה גדולה מלקפוץ ללא מטרה , וישנם הרבה סוגים של שולחנות משחק מתנפחים המותאמים לבני נוער ומבוגרים. לא לכל חברה יש בדיוק את אותם דגמים של שולחנות משחק ולכן אם יש דגם שחשוב לכם הסתכלו היטב בקטלוג. המבחר העצום בדרך כלל מתאים לכל סוג אירוע וכל מוזמן מצליח להתחבר עם משהו.

הפעלה אקטיבית לעומת הפעלה פאסיבית

אחד הקשיים בהפעלה היא מציאת פעילות יזומה שגורמת למשתתפים לזוז ולא להיות דבוקים למרקע כלשהוא. מאידך לא כל פעילות מחוץ לבית מתאימה. לכן אם יש לכם חצר, מרפסת גדולה או גג פתוח, בכל יום שהשמש זורחת ואין גשם תוך דקות מועטות יעמדו לתפארה מגוון מתקנים , שולחנות משחק ועוד. השכרת מתנפחים ליום הולדת או בסתם יום שמשעמם עם הילדים ונמאס מכל הפעילויות הרגילות. השכרת מתנפחים ליום הולדת כבר מזמן מחליפה את ימי ההולדת המסורתיים בהם יש ילדים שלא שותפים בחגיגה ויושבים מהצד.

לא תמיד משתלם לנסוע

חשבו כמה עולה לכם השכרת מתנפחים לעומת דלק + כרטיסי כניסה לכל המשפחה לפארק מתנפחים. חישוב מהיר מראה שעבור משפחה עם 2 ילדים דמי הכניסה שווים למתקן אחד. אבל כאשר אתם בוחרים באופציית השכרת מתנפחים אתם לא צריכים להתחלק עם זרים. לכן חשבו היטב כאשר אתם אחראים על התוכן וההפעלה במסיבה הבאה.


אודות מחבר המאמר

omer moshe

 

http://eventoevento.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.