אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הגדלת חזה והמשמעויות של זה

העולם מתחלק לשניים, אלו שעשו ואלה שלא צריכות. כיום יותר מתמיד עולה המודעות לכך שאישה צריכה להיות שלמה עם גופה, כדי להצליח בפן הזוגי והתעסוקתי ואפילו האישי. אך מה קורה אם איננו מרוצים מגופינו? כיום קיימת רפואה אסטטית ענפה, אשר מציעה שירותי ניתוחים לכל מי שרוצה במחירים נוחים לכל נפש. לא מעט נשים בוחרות לבצע ניתוח הגדלת חזה או הרמתו וזאת משום שאינן שלמות עם מראה או גודל החזה שלהן והן היות שמחות לשנות אותו. לפני הניתוח וגם אחריו עלולות לצוץ למטופלת מספר שאלות שחשוב כי תקבל עליהן תשובה ובזמן.

חשוב לדעת לפני הניתוח

השאלה הנפוצה ביותר אצל אלה שעוברות ניתוח לראשונה תהיה- האם קיימים סיבוכים או תופעות לוואי לניתוח. התשובה האמיתית והכנה לכך היא כן. הגדלת חזה היא פעולה ניתוחית לכל דבר, משמע חלים עלינו כל הסיכונים שבניתוח בהרדמה מלאה. בנוסף עלולים להופיע שטפי דם או בצקות, שאמורים לעבור במהרה, אך עלולים לעבור גם רק כעבור שלושה חודשים מהניתוח. בנוסף חשוב לקחת בחשבון סיכונים כמו זיהומים או כאבים בטרם נבחר לבצע ניתוח. שאלה נוספת שחשוב שתשאלי בטרם הניתוח - היא מה אורך זמן ההחלמה. התשובה לכך תהיה אינדבידואלית לכל אישה. ישנה מטופלת שתחלים כעבור מספר מועט של ימים וישנן מטופלות שלוקח להן חודשים להתאושש מהניתוח. כמו כן חשוב לזכור כי לשד לוקח עד שנה להתעצב מחדש ולכן את תוצאות הניתוח הסופיות קרוב לוודאי שנראה רק לאחר שנה.

חשוב לדעת לאחר הניתוח

השאלה הראשונה שאנו שואלות לאחר ניתוח תהיה לרוב מה עושים עם הכאב הזה. התשובה לכך תהיה- קודם כל לנשום ולהירגע. הכאב הוא חלק מתוצאות הניתוח והוא זמני ובר חלוף. יקח כמה ימים עד שבועות והכאב יעבור. חשוב לחזק את עצמנו בכך שהכאב הוא בעל משמעות עבורנו ובסופו של דבר נשאר עם התוצאה היפה ולא עם הכאב. חיזוק חיובי שכזה עוזר לנו להתמודד עם הכאב. ברוב המקרים משככי כאבים יעזרו לנו להתמודד עם הכאב באופן פיזי, אך אם הכאב הוא בלתי נסבל, מומלץ לגשת לבדיקת הרופא המטפל. שאלה חשובה נוספת שעלולה לצוץ - האם אפשר להתקלח אחרי הניתוח? מרבית האנשים רגילים להתקלח כל יום. אך מה עושים אחרי ניתוח הגדלת חזה? במקרה זה לרוב נוכל להתקלח כבר כיממה לאחר הניתוח. זאת בזכות פלסטר עבה וחזק שיודבק על האיזור המנותח, שיאפשר לנו להתקלח בכיף כיממה לאחר הניתוח ללא כל בעיה.

אודות מחבר המאמר

שמי לימור,

אני כותבת על נושאים שמעניינים אותי.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.