אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מטבח מעוצב : מטבחים גרמניים מטבח הייטק

 ישנם המון אפשרויות בעידן זה בעיצוב פנים, ובפרט בשיפוץ של מטבחים, תחום רחב שיש בו הרבה סגנונות עיצוב ואפשרויות בחירה. יש המון ברירות לרכוש בעידן הזה מטבח: מעצבים, נגריות, חברות ויבואנים. מה יכול להתאים בשבילנו? ואיזה אופציות יש בשבילנו לרכוש מטבח הייטק? על כל הנושא נסביר היום. נפרט על כל אפשרות אפשרית, ונביא כמה דרכים על מנת שתוכלו לקחת רעיונותנוספים.

כאשר ניגש אל שיפוץ מטבח הייטק קריטי לבחור את תוספים-עיצוביים בצורה חכמה, המפות, הכסאות, הפירזול ושאר הדברים. כך לדוגמא: שנדליר נבדל מנורות הלוגן, כל אחד מהמנורות יתאים לסגנון מטבח שונה. מטבח הייטק הוא סגנון יחסית כפרי ובגלל זה צריך להישאר קרוב אל ההסגנון הספציפי הזה. אי למטבח הייטק הוא אי גדול יחסית שמסוגל להכיל פינת ישיבה גדולה.

מטבחים גרמניים : היצרנים שנוכל לבחור

מטבחים גרמניים זה סגנון עיצוב איטלקי, בהחלט ניתן לראות מגוון רחב של יצרנים בעלי יכולת לעצב אותו, אך מה השוני בין כולם? חברה במקרים רבים בעלת קטלוג מטבחים ואנו בעלי אפשרות להחליט מבין עיצובים מיוחדים אשר מופיעים בקטלוג, נגריות מצד שני זה שונה לחלוטין, נגר מטבחים לא נחות מחברת מטבחים והוא מאפיין גם כן בתיאום איתנו את הקונסטרוקציה שנרצה, יבואן מטבחים מספק עיצוב בהתאם לעיצוב בנוי כבר ומזה אנחנו נחליט, ומצד שני אדריכל בלי ספק עובד אל מול נגר מטבחים ומכוון אותו בהתאם להתכנון שלו. זה השוני הקריטי שבין כולם.

מטבח הייטק בסגנון מטבחים גרמניים - הדרכה עיצובית

מטבח הייטק בעיצוב של מטבחים גרמניים הוא מטבח מעוצב ומיוחד. בעידן זה כמובן שכל נגר יוכל לעצב עבורינו, אך לא כל הזמן הרמה נשמרת. עיקרון זה לעבוד בהתאם אל חוקי עיצוב הפנים, וישנם כמה חוקי עיצוב שהכרחי ללמוד. כך למשל הגוונים של מטבח הייטק מומלצים להיות חדים, כאשר נעצב מטבח הייטק בסגנון של מטבחים גרמניים חשוב שיהיו קיימים מגוון של צבעים מאותה משפחה. המנורה במטבח הייטק בנוסף מוכרחת להיות מוחשכת מאופן יחסי והדבר הוא מה שמאפשר עבורינו את העיצוב השונה. לאחר שסיימנו את התאורה, ולאחר שהחלטנו לגבי הפיגמנטים כעת זה הזמן להחליט על הסקיצה שתתאים למטבח שלנו. קיימים כמה סוגים של קונסטרוקציה למטבח הייטק אבל השוני המרכזי זה האם זה מטבח פתוח לעומת מטבחים סגורים, זה ללא ספק נושא קריטי שייתן את השפעתו על עיצוב מטבח הייטק ויהיה חשוב. מבנה סגור בעל שוני ממטבח פתוח, ובמידה מרובה יגביל אותנו מהאספקט העיצובי.

כל ההמלצות - דוגמאות של הרבה מטבחי הייטק

העיקרון שהכי חשוב בבניית מטבחים גרמניים בסגנון מטבח הייטק הוא לבדוק את כלל הדוגמאות בכל אחד מתצוגות. במקרה הזה אנו ממליצים לכם לפנות אל פורטלי מטבחים. פורטל מטבחים זה אתר רחב בנושא עיצוב המטבחים שיש בו המון תמונות ועיצובים של כמות גדולה של חברות, בגלל זה הפורטל יעיל ברוב המקרים בצורה רבה יותר מאשר אתר אינטרנט של כל חברה. אופציה מומלצת היא גם כן להתבונן בגוגל תמונות, היום זה נהיה מאוד מקובל וזה יכול להועיל. אופציה חדשה שנהייתה נפוצה היא למצוא אפליקציות לסלולארי או תוכנות עיצוב מטבחים. כך לדוגמא תוכנת העיצוב המטבח שיצרה ikea, התוכנה מראה המון אפשרויות להדמייה שיוכלו לעזור לנו כשאנחנו רוצים לבחור את עיצוב המטבח שיהיה לנו ולהסתכל על מטבחים גרמניים בעיצוב מטבח הייטק שיהיו מתאימים לנו.


אודות מחבר המאמר

שמי הוא חופית אני אדריכלית מטבחים בפורטל אקרמן.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.