אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלון בוטיק בצפת

 

 

שלווה, נוף מרהיב, אומנות ואוויר הרים נפלא תמצאו בהגיעכם אל מלון בוטיק בצפת. מלון בוטיק בצפת חוויה מיוחדת של פעם בחיים.

העיר צפת ונופיה                                                                                                         

צפת היא עיר יפיפייה ומיוחדת ונחשבת לבירת הגליל העליון.  צפת ממוקמת הכי גבוה בארץ וניתן לצפות ממנה על מקומות רבים בצפון הארץ כמו טבריה,הכינרת, הר החרמון ועוד. צפת היא אחת מערי הקודש בארץ ישראל מלבד כמובן ירושלים ובנוסף חברון וטבריה. הרבה צדיקים רצו להיקבר בצפת ואכן סביב צפת יש קברי צדיקים רבים. מיקומה הגבוה גרם לכך שמלבד נוף מדהים ועוצר נשימה, האקלים באזור נעים ונוח. תיירים רבים מגיעים לצפת וזוכים בנופש נעים ומעניין המשלב היסטוריה עתיקה, מורשת קרב, קודש עם חול. מלונות רבים וצימרים יפים פזורים ברחבי צפת. בשנים האחרונות קמו מלונות בוטיק מיוחדים הפזורים ברחבי העיר. מלון בוטיק בצפת הינו דרך מיוחדת להעביר חופשה נפלאה ורומנטית.                          

אטרקציות סביב מלון בוטיק בצפת

צפת נמצאת במקום אסטרטגי לטיולים בסביבה ולאטרקציות בעיר ומחוצה לה. צפת העתיקה עם הסמטאות הצבעוניות שיש בהם הכל: גלריות מיוחדות , בתי כנסת עתיקים וצבעוניים, מסעדות ונוף נפלא הנשקף מכל עבר. בצפת ניתן למצוא את מוזיאון הדפוס הראשון, מוזיאון התנ"ך, אתרי מורשת קרב בגלל שצפת שהייתה גבוהה מעל כולם שימשה כמקום אסטרטגי עבור הלוחמים במלחמת השחרור. מסביב לצפת וגם בתוכה פזורים קברי צדיקים רבים שהרבה מהתיירים באים לפקוד אותם ולבקש בקשות רבות. בצפת ישנם פסטיבלים ייחודיים כמו פסטיבל הכלייזמרים שמושך אליו אנשים מכל הזרמים ומכל הארץ. מהעיר צפת אפשר לצאת לטיולים רבים בסביבה בנחלים מלאי מים אשר בתקופת האביב פורחים בפריחה יפיפייה. בחורף , בגלל הגובה של העיר אפשר לזכות בימי שלג שצובע את העיר בלבן יפיפה וטהור.

הקסם בשהייה בתוך מלון בוטיק בצפת

מלון בוטיק בצפת משלב את כל הקסם של העיר ביחד עם שהייה במלון נוח, מפואר ומלא בפינוקים. זוגות רומנטיים ימצאו בשבילי צפת את הרומנטיות הדרושה לחופשה . הסמטאות העתיקות, הגלריות המיוחדות והמסעדות מול הנוף המרהיב יהפכו את חופשתכם בתוך מלון בוטיק בצפת לחופשה חלומית ורומנטית.

הזמינו מלון בוטיק בצפת היפיפייה והמיוחדת וצאו לחופשה זוגית ורומנטית בעיר הבירה של הגליל העליון.


אודות מחבר המאמר

מדריך אלפיון מבקר את כל המקומות הפרטיים בתחום התיירות בישראל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.