אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודים בקנדה למי שמחפש השכלה גבוהה

קנדה היא אחת המדינות שעולות אצל סטודנטים לראש כשהם מחפשים לימודים אקדמיים בחו"ל. מדובר במדינה ששוכנת קרוב לארצות הברית, נהנית מאיכות חיים גבוהה, נופים פראיים בשילוב עירוניות תוססת, מרכזי קניות, בתי קפה טרנדיים, מרחבים וספורט חורף ראוי לציון. 

כמו כן, קנדה ידועה כמדינה סובלנית וידידותית מאוד לזרים כולל מחלקות אוריינטציה לזרים והקצאות מיוחדות לזרים שבוחרים ללמוד בקנדה ולכן, עבור סטודנטים בינלאומיים מדובר באחת המדינות המבטיחות ביותר ללימודים גבוהים. 

יתרונות של לימודים בקנדה

ללימודים בקנדה יש יתרונות רבים מאיכות חיים דרך הזדמנויות תעסוקה. קנדה נבחרה לא מכבר לאחת מעשר המקומות הטובים ביותר לגור בהם בעולם וזוכה תמיד לדירוגים מצוינים בכל הנוגע לחינוך הן אקדמי והן במכללות השונות. כמו כן, יש בקנדה תוחלת חיים גבוהה, פשיעה נמוכה, אלימות נמוכה, כל אלה הופכים אותה ליעד אטרקטיבי. 

מבחינת סטודנטים, אחרי שתבררו היטב את מפת הלימודים תגלו שהמכללות והאוניברסיטאות ידועים בעולם במיוחד בתחומים כמו מנהל עסקים, כלכלה וממשלה וניתן ללמוד הן לתואר ראשון, שני ותארים מתקדמים או קורסים מקצועיים שמקנים תעודה מוכרת בעולם. כמו כן, העובדה שהלימודים מתקיימים בשפה האנגלית היא בונוס רציני עבור כל מי שמגיע עם רקע בשפה האנגלית וכך אינו נאלץ ללמוד שפה זרה נוספת. רק מי שיגיע לצד שדובר צרפתית, יאלץ ללמוד צרפתית, אך מרבית הסטודנטים הזרים מגיעים לצד שדובר אנגלית ולכן לא מתבקשים ללמוד בצרפתית. היכן לומדים בקנדה

מרבית הסטודנטים הבינלאומיים בוחרים ללמוד בקנדה בונקובר, טורונטו ומונטריאול. ערים שידועות באיכות חיים גבוהה, תרבות, קהילה קוסמופוליטית שוקקת והזדמנויות תעסוקה. בערים אלה ניתן ליהנות מפארקים, אגמים, שמורות טבע וגם מחיי העיר התוססים על הקניונים, השווקים, מוזיאונים ומוסדי תרבות מגוונים. מבחינת הזדמנויות תעסוקה, רבים מצליחים לאחר הלימודים להשתלב במחקר וטכנולוגיה, תחומי פיתוח כיוון שקנדה ידועה בתחומים כמו ביוטכנולוגיה, תעופה, תחבורה, טלקומוניקציה. 


אודות מחבר המאמר

קמפוס לימודים, המובילה בלימודים בחו"ל, לימודים אקדמיים בחו"ל, לימודי תעודה בחו"ל, סאמר סקול, לימודי שפות בחו"ל ועוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.