אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עונת המתנות

כולנו מכירים את התקופה הזו בשנה בה תיבת הדואר מתמלאת בהזמנות חתונה, תיבת המייל מלאה בהזמנות לברית והנייד מלא בהזמנות ליום הולדת, בת מצווה או כל אירוע אחר שמחייב להביא מתנה. ושוב אתם מוצאים את עצמכם מתסובבים בחנויות בגישושים אחרי המתנה המושלמת לאירוע - מתנה אישית אבל גם מקורית, יפה אבל לא יקרה מידי ובעיקר מתנה שימושית שתשמח את מקבלי המתנה ותלווה אותם במשך שנים ארוכות.

במקרים כאלה כדאי לא ליפול למלכודת המארזים - מארזי המתנה בדרך כלל יפים מאוד ומעוצבים ונראים מרשימים ביותר אבל כשפותחים אותם מגלים שלל מוצרים קטנים חסרי ערך ותוכן כמו מארז לידה הכולל: גרביים, מגבת פליטה וחיתול טטרה ארוז יפה או מארז סבונים קטנים שאין בהם צורך.

ראשית, לפני בחירת המתנה רצוי להגדיר תקציב כך, תוכלו לשלול את כל המתנות שמחירהן מעל או מתחת לתקציב אותו שהחלטתם להוציא. לא תאמינו כמה הדבר יקל עליכם בחיפוש. במידה ואתם רוצים להביא מתנה יקרה יותר - אפשר לקנות מתנה משותפת עם מספר חברים וכך תוכלו לשדרג את המתנה

דבר נוסף שכדאי לשים עליו דגש הוא סוג האנשים שלהם אתם מביאים את המתנה. האם הם אוהבים לארח? האם הם אוהבים לבשל? האם הם חובבי עיצוב או גינון? האם הבית גדול או קטן? דבר זה יעזור לכם להתמקד על מתנה מתאימה והולמת את האנשים והבית אליו אתם מביאים את המתנה.

במידה ואנשים חובבים בישול אפשר לבחור שלל מוצרים וגאדטים למטבח, במידה והם חובבי אירוח אפשר להביא כלי אירוח יפים, מפות שולחן, סכינים איכותיים, סירים בישול , כלי בישול יוקרתיים של קורנינג, ראנר מעוצב ואפילו שטיח כניסה מעוצב עם כיתוב נחמד ואישי כמו"ברוכים הבאים. במידה והם חובבי גינון אפשר להביא שתיל, צמח ואפילו עץ פרי קטן שיגדל ויתן פרי בעתיד.

אפשר כמובן להביא גם מתנות שתמיד ישמחו כמו חפצי נוי קטנים לבית כמו שעון קיר מעוצב, כריות נוי לסלון או מדפים מעוצבים או אפילו וילון אמבטיה מדליק  - כמובן, לא לשכוח פתק החלפה

טיפ נוסף: נצלו את הטכנולוגיה הקיימת לטובתכם. אין צורך לנסוע לקניונים, לבזבז זמן יקר בחיפוש חנייה ובכניסה לעשרות חנויות. במקום, פתחו את המחשב וחפשו באתרי מתנות בקלות, יעילות ומהירות. בשעה אחת באינרטנט, תוכלו לבקר בעשרות חנויות, לסקור עשרות מוצרים ולעשות השוואת מחירים בין המוצרים שנראים לך מתאימים. 

טיפ נוסף חשוב: יש דברים שאנשים אוהבים לבחור לבד ולכן לא כדאי להביא תמונה או חפץ נוי שישכבו בארון כאבן שאין לה הופכין ובכל מקרה תמיד כדאי להצטייד גם בפתק החלפה.


אודות מחבר המאמר

M הבית -מעצבים בשבילכם משנת 1994. מתנות, כלי בית וריהוט פרובנס ( ויטרינות, קומודה, שידת איפור, קונסולה לכניסה, שידה לחדר שינה, שידת טלוויזיה ועוד...)

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.