אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

במה יועילו לנו חברות הייעוץ להוצאת ויזה לארה''ב

 הוצאת ויזה לארה''ב הינה תהליך קצת מסובך, ישנם כמה נושאים שמומלץ לדעת ולהבין לפני הגשת הבקשה. בשנים האחרונות קבלת ויזה לארה''ב היא תהליך מעט קשה יותר והחלו להקשות יותר ויותר על ישראלים בקבלת הויזה, כאן ננמק לגבי שלל הנושאים שיוכלו לעזור לכם לחדש ויזה, ולהגדיל את הצ'אנס שלכם להוציא ויזה לארה''ב. לסיום אחלק מספר טיפים מקצועיים מבעלי מקצוע בתחום הוצאת הויזות. תהליך חידוש ויזה זה פרוצדורה שמעוניינים לבדוק האם אנחנו תהיו מעוניינים להישאר בארה''ב עבור התגוררות בלתי מאושרת או שביושר באתם לבקר.

תהליך חידוש הויזה לארה''ב תהליך הוצאת הויזה זהו פרוצדורה לא פשוטה עם כמה שלבים. המהלך הראשוני זהו בהחלט לערוך טופס בקשה, זהו טופס כללי אשר מכיל את הפרטים שלכם והרצונות שלכם. לאחר שתמלאו את הטופס תצטרכו לאגור כמה שיותר נושאים אשר מחברים בינכם אל מדינת ישראל. כך לדוגמא דירה, עסק, קורסים לימודיים וכו'. זהו נושא מומלץ בהוצאת ויזה עקב כך שכאן אנו משכנעים את שגרירות ארהב שאנו בעלי רצון לבוא לביקור (מוגבל) ולא לעבוד בצורה לא חוקית. אחרי שאנחנו נמלא את הפרטים עכשיו נהיה זקוקים להגיע לראיון אצל שגיגרות ארה''ב כדי שיחליטו האם אנחנו עומדים בקריטריונים ויתנו לנו תשובה על אשרת ויזה לארה''ב, גם כאשר אנו באים לראיון בשגרירות ארה''ב יש כללים שנחוץ לדעת, ומספר טיפים שחשוב לקבל קודם.

למלא את המידע

- מידע לגבי בני משפחה - נערוך בירור האם יש לנו קרובי משפחה בארצות הברית, במידה וכן נרשום את זה בטפסים.

- קורסים - במידה והנכם רשומים במוסד להשכלה הדבר יכול לסייע עד מאוד.

- עבודה - יסייע ביותר לצרף טפסים על עבודה.

- בני משפחה - אם יש לכם ילדים, הדבר בהחלט יכול להועיל עקב שזה מראה שקיים לכם שאיפה להגיע חזרה לארץ.

- עסק - אם קיים ברשותכם עסק זה בעל אפשרות לסייע והדבר מצויין !

פגישה בשגרירות ארצות הברית

שלב אחרי שסיימנו את רישום הטופס בא שלב המבדק בשגרירות ארהב. נחוץ ומאוד חיובי לקבל הדרכה לראיון תחילה, לפני שהולכים לשגרירות. הראיון הוא קצר ואורך פחות או יותר 10 דקות. בעת הפגישה ישאלו כל אחד שאלות על מנת לבדוק את המידע ששלחנו וללא ספק לקבל רושם ולפסוק האם בשגרירות משוכנעים שאנחנו באופן אמיתי רוצים רק לזמן מוגבל. רצוי להעניק רושם טוב בפגישה כדי שיתנו בנו אמון שאנו מגיעים רק לבקר ואנחנו לא מעוניינים להתגורר בדרך אשר איננה חוקית בארה''ב.

עלות קבלת אתר ויזות לארה"ב

כלל העלויות של הוצאת הויזה - המחיר של כלל התהליך של חידוש ויזה לארה''ב לוקח בערך מעל 700 ש''ח. דבר זה מכיל בתוכו את החברה התומכת, וכמובן את הכסף שנשלם לשגרירות ארה''ב שהדבר הזה החלק היקר והמחיר שלו זה יותר מ150$


אודות מחבר המאמר

השם שלי הוא ליסה אני עורכת באתר אופק ויזה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.