אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נמצאה התרופה לשגרה

האם ידעתם שהמונח חדר לפי שעה הינו מושג חדש באופן יחסי. לפני כמה שנים בעלי הצימרים העמידו כתנאי בדרך כלל את הנופש למינימום לתקופה של שתי לילות ושלושה ימים. החשבון בשביל שלושה ימים אלו היה מעפיל לסיכום כמה מאות שקלים חדשים טובים ומדי פעם אלפי שקלים. (ואם מדובר בהורים עם ילדים אזי היה מצטרף לתשלומים אחרים כגון תשלום עבור לשמרטפים או מינימום מציאת מי שישמור לילדים).

יחד עם זאת היום, תבואו לעשות "הפסקה" משגרת החיים לקחת את בחיר/ת ליבכם ולבלות למספר שעות במקום יחודי. בדרך כלל החדרים לפי שעה הם מקומות מיוחדים במינם. נבנים ותמיד יהיו בסגנון מאוהב, ובסגנון מיוחד. בדרך כלל התאורה מעומעמת ובוודאי ימצאו גם פרחים. מה עוד? ונהיה שרויים ומצב רוח מיוחד.ולמי שעוד לא בעניינים נסביר שחדרים על פי שעות הם הלהיט לא הקיץ הקרוב.

בימים אלו אין ספק אחרי כל הידיעות בערוצי הטלוויזיה השונים, החדרים לפי שעות הם הטרנד הטוב ביותר!!! בילוי לפי שעה, זה לא טאבו אשר קיים רק בחדרים סודים אלא גם אחד מהשינויים המהותיים העוברים על החברה היהודית. ביחס זה נרצה לציין גם את מהפכת הטכנולוגיה והאינטרנט, הטלפונים החכמים הינו דין ודיין גם בכל הקשור לחדר לפי שעות. לפי הערכות, כיום תחום הצימרים לפי שעות מגלגל מעל מאה מליון ש"ח בכל שנה מה שאומר כמעט- 350 אלף זוגות אוהבים כל שנה ושנה.

אם להדהים אתכם 350 אלף זוגות הם מעל- 20% מכל בתי האב בטווח הגילאים אשר נעים בין 30-70. כעת בטח שאלתם בליבכם איך התרחשה המהפכה הזאת? מתחת לעינם הפקוחה של כל המלונות, הצימרים בכל הארץ, וגורמי תיירות פנים. מה היה הטריגר שחולל מהפכה שכזו שהפך את החדריים על פי שעה לכל כך פופולאריים?

הסבר לכך אפשרי למצוא בצימרים בכל הארץ או המלונות שירדו מגדולתם. אך זה מורכב יותר, עלינו לאתר את התשובה בכיוון יותר בסיסי, מדובר ב צורך שנתגלה והופנם. בימינו, השתנו פני הדברים וצפה ועלתה האפשרות המקסימה ביותר יש לציין, צימר לפי שעה. אפשרי לקחת עצירה קצרצרה משגרת החיים, להעלם במהלך העבודה, לפנות קצת זמן אחרי ההפסקה, לקחת את הילדים בגן הילדים / בתיכון, להגיד למשרד שתגיעו באיחור אופנתי, ולקחת את האהבה האמיתית שלנו לצימר יחודי בקרבת מקום מגוריכם.

יש היום קונצנזוס בקרב הפסיכולוגים והסקסולוגים שהאויב הגדול ביותר בקרב זוגיות ארוכת טווח היא השגרה היומיומית. תשלומים על הבית, התקדמות בעבודה, משכנתא ארוכה, גידול הילדים, גיהוצים ,שחיקה, למי יש פנאי לזוגיות, ותעזרו לי לזכור מה זה התניית אהבה? ככל שתובנה הזו נתפסה אצל אצלנו הגיעו עוד ועוד זוגות לפתרון של צימר לפי שעה אשר בפועל מהווה לנו התרופה האולטימטיבית למחלה שנקראית שיגרה.

ללא ספק צימר דיסקרטיים הינו השלאגר החם הקרוב בקיץ!

אנו בצימר על הים יודעים להעניק תרופה לשחיקה ולכן אנו מציעים למי ששוכר צימר לפי שעה את היכולת להחליף תקליט ולהשקיע בביחד שלהם. את החדר אפשר להשכיר כאשר אנו מדברים על מחירים החל מ- 150 ש"ח. בימינו צימר דיסקרטיים יעילים לא רק לפגישות והרפתקאות מיניות, אלא גם בשביל לתפוס תנומה בכל זמן, לאמבטיה משותפת, לארוחה אינטימית ולכל פעילות שאינך מרגישים בנוח לעשות בבית. וכל זה, רק בצלצול אחד.


אודות מחבר המאמר

 

אצלנו בצימר על הים, חדרים דיסקרטיים, צימרים לפי שעה. נקיים, מפנקים ונסתרים מהעין

http://www.yamyamyam.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.