אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב פנים באמצעות צבע

צבע הינו אמצעי זול אך משמעותי לשינוי, עיצוב ורענון הבית. שימוש נכון בצבע ע"י מעצבת פנים יכול להשלים את המראה והאווירה הכללית של הבית.

ידוע שישנן השפעות פסיכולוגיות של צבע על השוהים בבית. ישנם גוונים שגורמים לתחושת רוגע, ושלווה ואילו אחרים מעוררים וממריצים.

לפני שבוחרים גווני צבע יש תחילה להתחשב בגודל החלל ובכמות האור הטבעי שנכנס אליו. כשמדובר בחלל קטן וחשוך נבחר בד"כ גוונים בהירים שנותנים תחושה של חלל פתוח. כשמדובר בחלל גדול ומואר אפשר לשחק עם הגוונים ולבחור בחלק מקירות החדר גוונים כהים.

נתון נוסף שיש להתחשב בו כאשר בוחרים צבע הם האלמנטים הקיימים בבית ריצוף, דלתות וחלונות, צבע ארונות המטבח, צבע הרהיטים ועוד. התחשבות בכל האלמנטים הללו יאפשר בסופו של דבר חלל עם מראה הרמוני.

ב עיצוב בתים פרטיים או ב עיצוב דירות צבע יכול לסייע לנו להדגיש פינות מסוימות בבית. בחירת גוון אחר, עמוק או דרמתי יכול ליצור קיר בעל משמעות אחרת.

מעצבת פנים מקצועית תמליץ לכם תחילה לבחור תחילה את גווני הבסיס של הבית, ורק לאחר מכן גוונים כהים יותר. צבעי בסיס מומלצים בהירים הם גווני השמנת , חול או אפורים. את הגוונים הכהים ניתן לבחור שני טונים או יותר מגוון הבסיס שבחרנו.

חשוב מאוד לבחור את גווני הצבע באור טבעי. גוון יכול להשתנות מחלל לחלל תלוי בגוון האור שיש בחדר והשפעת הצבעים האחרים שנמצאים באותו חדר. על כן מומלץ לבחור את הגוון באור יום טבעי ולבקש דוגמאות בגודל 100X100 לערך, את הדוגמאות ניתן לנייד בן החדרים ולראות כיצד הגוון מתקבל או משתנה בכל חדר.

חשוב מאוד לשמור אצלכם את מפרט הצבעים ישמש אתכם בתיקונים עתידיים.

שיהיה בהנאה רבה!!!!

נמאס לך לחפש מעצבת פנים? התקשרי/י עכשיו: 052-8287245

 


אודות מחבר המאמר

ליעד רוזנברג, סטודיו לעיצוב פנים- 052-8287245

www.home-designer.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.