אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך בוחרים מיטות ילדים

 

כל הורה אוהב להשכיב את ילדיו לישון במיטות נוחות ויפות, שכיף לישון בהן ולחלום חלומות נעימים. מיטה לילד היא קניה חשובה, שתלווה את הילד לאורך פרק ניכר מילדותו ולכן מצריכה תשומת לב והשקעה. אילו מיטות ילדים קיימות, וכיצד לבחור אחת? מהי המיטה הנכונה לגיל של הילד שלי? כיצד לרכוש מיטות לשני ילדים או יותר? איזו צורה ואיזה מראה יהיו למיטה? עם שאלות אלו מתעמתת כל משפחה שמחפשת מיטה לחדר הילדים, וכדי לקנות קניה חכמה כדאי לתת עליהן את הדעת מבעוד מועד.

מיטות וגילאים

בגיל הרך ילדים גדלים מהר, וצורות שונות של מיטות מיוצרות עבור גילאים שונים של ילדים. המיטה הראשונה שתהיה לילדכם תהיה לול או מיטת תינוקות. "לול" הוא מיטה מוקפת גדר גבוהה, ורחבה מספיק כדי להכיל צעצועי תינוקות ולהכיל את התינוק גם בשעות ערותו. מיטת תינוקות עשויה לדמות יותר למיטה בממדי ינקות, אף היא בעלת מעקה גבוה המונע נפילה. החל מגיל 2-3 הילד זקוק למיטה גדולה יותר וניתן להעבירו למיטת מעבר, שבממדיה היא בין מיטת תינוקות למיטת ילדים, ולה מעקה נמוך. גיל 6-7 מתאים לרכישת מיטת ילדים רגילה. זוהי הרכישה שהילד ירצה להיות מעורב בה, ותוכלו לתת לו לבחור את המראה והעיצוב של המיטה.

פונקציונאליות ומראה

מיטות ילדים עשויות להיות באורך של 170-200 ס"מ וברוחב של 90-120. התחשבו בצרכי הילד ומידות החדר. ישנן מיטות ילדים נפתחות, מיטות המכילות מיטה נוספת לאירוח, מיטות ילדים הכוללות ארגז מצעים, ומיטות קומותיים. חישבו על הפונקציות שהמיטה תמלא בחדר הילדים שלכם. מיטה פונקציונאלית עשויה לעלות יותר ממיטה פשוטה, אבל ההשקעה תשתלם אם היא תחסוך לכם קניות נפרדות וחלל בחדר.

העיצוב החזותי של המיטה הוא חלק עיקרי במראה של חדרי ילדים. במראה המיטה הילד יכול לבטא את האינדיוידואליות שלו, לבחור במיטת "בנים" או "בנות", סגנון וצבע. מיטות ילדים יכולות להיות פשוטות ומינימאליסטיות, או מיטות אפיריון מהודרות. הן יכולות אפילו לבוא בעיצוב משוגע שלא נראה כמו מיטה, למשל מיטת המכונית האהובה על ילדים רבים, שנראית ממש כמו מכונית קטנה!

 


אודות מחבר המאמר

 

דרים לנד cilek | חדרי ילדים

הצטרפו עוד היום למועדון הלקוחות המרוצים שלנו!

טלפון: 03-6026090

http://www.dland.co.il/shop/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.