אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך בוחרים רהיטי ילדים

חדר הילדים הוא חדר חשוב ופעיל, שבו הילדים מבלים חלק ניכר משעותיהם, ומכיל למעשה את עולמם. בחדר ילדים טיפוסי הילדים ישנים, משחקים וגם לומדים, והוא מהווה את המרחב הפרטי הראשון בחייהם, שבו הם גדלים ומפתחים את עצמאותם. לכן על חדר הילדים להיות מרוהט בצורה שתהיה שימושית, נוחה ונעימה עבור ילדים. רהיטי ילדים מותאמים במיוחד לגיל הרך מבחינת המימדים והעיצוב שלהם, ויש מספר פריטי ריהוט שאותם תוכלו בוודאי למצוא בחדרו של כל ילד. עם זאת, לכל משפחה שאיפות משלה בהתאם לגודל החלל, מספר הילדים, הרצונות והצרכים של הילדים ומגבלות התקציב. לכן, אין נוסחה כללית לריהוט חדר ילדים, ועליכם להפעיל שיקולים של מה מתאים לכם ולילדיכם.

אילו רהיטים ישנם לילדים?

מיטות לילדים מגיעות במימדים ועיצובים שונים, החל ממיטות תינוקות בעלות מעקה, עבור במיטות ילדים מלאות לבנים או לבנות, וכלה במיטות תאומות וקומותיים שאותן שני ילדים יכולים לחלוק. כדי לאחסן בצורה מסודרת את בגדי הילד, חדרי ילדים מכילים בדרך כלל ארונות ילדים שהם ארונות קיר מותאמים לגילם. בשביל צעצועים ומשחקים, עשוי להיות צורך בפתרונות איחסון נוספים, כגון שידה. ככל שהילד גדל, כך סביר יותר שיזדקק לשולחן וכסא כדי לכתוב, לקרוא ולצייר. שולחן כתיבה ומדפים לספרים יפיחו בחדר חיים של לימוד, בידור ויצירה.

מנורת התיקרה איננה מקור אור מספיק בשביל חדר ילדים נעים, וסביר להניח שילדיכם יצטרכו מנורת לילה בסמוך למיטה, ותאורה לשולחן הכתיבה אם ישנו. אמצעי תאורה, כמו גם שטיח ווילונות לחלון, אינם הדברים הראשונים שחושבים עליהם כאשר עוסקים בריהוט חדר ילדים, אבל בלי פרטים קטנים אלה, עיצוב החדר לא מושלם. גם אותם, כמו את הרהיטים הגדולים, אפשר למצוא בעיצובים מיוחדים לילדים.

סטים של חדרי ילדים

"חדר ילדים" כסט שלם של ריהוט הוא רעיון עם יתרונות רבים: כל הרהיטים בו תואמים ויוצרים מראה אסתטי ועקבי, אין צורך לשבור את הראש בבחירת רהיטים נפרדים, והחבילה עשויה להיות חסכונית. סט לא חייב להכתיב לכם בבת-אחת איך יראה החדר: לעתים ניתן לרכוש רהיטים מתוכו בנפרד ולהתאים את היתר בעצמכם.


אודות מחבר המאמר

דרים לנד cilek | חדרי ילדים

הצטרפו עוד היום למועדון הלקוחות המרוצים שלנו!

טלפון: 03-6026090

http://www.dland.co.il/shop/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.