אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חייגן טלפון לעסקים ולמוקדים

 

כאשר נדרש לבצע שיחות טלפון וקמפיינים נוצר צורך בשימוש בכלי אשר יבצע חיוג בצורה אוטומטית. השימוש בחייגן טלפון מייעל את תפוקת העבודה ומאפשר למקסם את כמות שיחות המכירה בפועל ולמנוע בזבוז זמן עבודה יקר על שיחות כושלות.

כמות של חיוגים תוך שימוש בחייגנים אוטומטים, מאפשרים לייעל את תפוקת העבודה, למקסם את כמות שיחות המכירה ולמנוע בזבוז זמן עבודה יקר על שיחות שאינן אפקטיביות (מספרים שגויים, מנויים לא זמינים, מעבר לתא קולי, שיחות ממתינות או תפוסות, וכו').

העלאה משמעותית ביעילות עבודת הנציג מייצרת חיסכון עצום בעלויות המוקד.

תוכנות רבות לניהול לקוחות מאפשרים יצירת קמפיין לחיוג אוטומטי. החיבור בין מערכת ניהול הלקוחות למרכזייה נעשה בפרוטוקול טלפוניה TAPI אשר גורם למרכזייה לחייג בצורה אוטומטית למספר הטלפון הדרוש.חברת בלובינט אשר הינה ספק מוביל בפתרונות טלפוניה ויבואנית של מרכזיות IP לבתים ועסקים קטנים וגדולים מאפשרת ללקוחותיה לקבל פיתרון קצה לקצה.בלובינט מאפשרת ללקוחותיה לרכוש יחד עם המרכזיה גם טלפון IP מתקדם במחירים חסרי תחרות, תוכנות משלימות, אפליקציות לניהול המרכזייה, אפליקציות לחיבור הנייד למרכזיית IP, חייגנים אוטומטיים ומערכות CALL CENTER למוקדים מקצה לקצה.כיום כל לקוח אשר מעוניין ליישם מוקד טלמרקטינג עם מערכות מתקדמות לניהול שיחות טלפון יכול לקבל מחברת בלובינט מספר רב של פתרונות.


אודות מחבר המאמר

חברת בלובינט הינה ספק פתרונות טלפוניה מוביל בישראל ומאפשר ללקוחותיו לקבל במקום אחד פיתרון קצה לקצה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.