אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חופשה אקזוטית באיי הפיליפינים

חופשה אקזוטית באיי הפיליפינים

כאשר תיירים יוצאים לחופשה אקזוטית כזו או אחרת ביעד אשר מתאים לכך, הם מחפשים ללא כל ספק אחר שלווה, שקט ושבירה מוחלטת של השגרה. יש הרבה סוגים של טיולי נופש ותיירות, אך נדמה כי לחופשה האקזוטית יש מעמד מיוחד. אפשר לצאת לחופשה כזו לבד לגמרי ולשלב אותה עם מסלולי הליכה רגליים, או כמובן לבלות עם בן הזוג זמן איכות רומנטי בלתי נשכח. מנגד, הרבה מן החופשות האקזוטיות מיועדות למשפחות עם ילדים אשר רוצות לקחת פסק זמן מהשגרה של החיים הרגילים. עבור כל הצרכים הללו ועוד הרבה צרכים כאלה ואחרים יש רק פתרון אחד : ביקור בפנינה המיוחדת של איי הפיליפינים .

אין תחליף לאקזוטיקה של איים

איי הפיליפינים נחשבים ובצדק רב לאחד מן היעדים האקזוטיים ביותר ברחבי העולם כולו. בזכות שילוב בין היסטוריה מרתקת, הווה ועתיד מאפשרים האיים לכל התיירים לגלות מקרוב את המשמעות של חופשה אקזוטית במלוא מובן המילה. חשוב לדעת, כי כמובן שיש הרבה דרכים ליהנות מביקור באיי הפיליפינים אבל מאוד מומלץ למקד את החופשה בעיר הבירה מנילה .

מנילה : העיר השביעית בגודלה בעולם כולו

מנילה שוכנת על חופו המערבי של האי הגדול ביותר בפיליפינים הלא הוא - לוזון. בניגוד למה שנהוג לחשוב, זו היא עיר ענקית בגודלה ומספר תושביה הופך אותה לעיר השביעית בגודלה בעולם כולו. מנילה מומלצת לתיירים בעונה היבשה אשר מתחילה בחודש דצמבר ומסתיימת בחודש מאי, כאשר בין החודשים יוני לבין נובמבר ישנה כמות משקעים עצומה ביותר .

נופש אקזוטי בחבילה אחת

ניתן לרכוש חבילות נופש מדהימות לביקור בפיליפינים. עם נחיתה במנילה ולינה במלונות מפנקים יכולות חבילות נופש להיות אופציה מושלמת עבור כל מי שמחפש חופשה אקזוטית בלתי נשכחת. מבחינת מחירים, חבילות נופש בפיליפינים משתלמות במיוחד וזאת בשל עלות המחיה הנמוכה. כדאי להתעניין לגבי חבילות נופש מן הסוג הזה יחד עם סוכני נסיעות ולבדוק את האופציות. מבין היעדים האקזוטיים ביבשות רחוקות, אין ספק כי לפיליפינים שמור מקום של כבוד . 


אודות מחבר המאמר

סורנטו תיירות ונופש לוקחים אתכם לחופשה חלומית באיי הפיליפינים, צרו קשר והתקרבו אל החלום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.