אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד מוציאים ויזה להודו

 

איך מוציאים ויזה להודו ?

על מנת להוציא ויזה להודו יש למלא טופס בקשה ממוחשב, להדפיס את המסמכים ולהגיע איתם חתומים אל אחת מהסוכנויות המטפלות בכך. לא ניתן להוציא ויזה להודו בשגרירות המדינה ורק אצל סוכני הנסיעות. בנוסף לכך, יש לזכור כי אם מוציאים ויזה להודו בתחומי מדינת ישראל מקבלים אשרת שהייה של חצי שנה, אך הוצאת ויזה במדינה אחרת תספק ברוב המקרים אשרה לצורך תקופה של שלושה חודשים בלבד. בכל מקרה, הכניסה להודו מותנית בהצגת הויזה, ועל כן ניתן להנפיק ויזה חדשה עד תום שישה חודשים מתאריך היציאה האחרון מהמדינה .

מחירים ואגרות של אשרת כניסה ועוד

קיימות במדינת ישראל חברות אשר מציעות שירות להנפקת ויזה, כולל טיפול בפרטים ושליחת המסמכים. מבחינת מחירים, הרי שהאגרה על הויזה עומדת על סכום של 200 ש"ח, כאשר יש להוסיף עמלה לסוכנות בסכום של 50 ש"ח. תיירים אשר מעוניינים בויזת עסקים להודו נדרשים לשלם עליה 600 ש"ח. על מנת לקבל את הויזה יש להגיש שני טפסי בקשה מלאים וחתומים משני הצדדים על ידי בעל הדרכון, שתי תמונות ודרכון בתוקף לשנה .

טיולים מאורגנים להודו

גם בטיולים מאורגנים יש צורך בויזה על מנת להיכנס את גבולות המדינה. יחד עם זאת, טיולים מאורגנים להודו הם ללא כל צל של ספק אופציה מצוינת עבור כאלו אשר מגלים את היבשת בפעם הראשונה בחייהם. במסגרת חלק מן החבילות של טיולים מאורגנים להודו תהליך הוצאת הויזה נכלל בתשלום הסופי, אך לא מדובר על הליך מורכב. טיולים מאורגנים להודו יוצאים כל השנה ומתמקדים באיזורים שונים ברחבי המדינה הכל כך מיוחדת הזו .

הודו כיעד עבור תיירות ונופש

לסיכום, בתחום של תיירות ונופש הודו היא יעד מאוד מבוקש, בלשון המעטה. היא משלבת בין תיירות ונופש לבין מנוחה, תרבות ואתרים היסטוריים כאלה ואחרים. גם העלות של ביקור בהודו אינה גבוהה במיוחד ביחס ליעדים אחרים, מה שמבטיח מענה מושלם על צרכים מגוונים ביותר של תיירות ונופש בקרב מטיילים מכל רחבי העולם כולו . 

 


אודות מחבר המאמר

סורנטו תיירות ונופש מספקת שירותי תיירות למזרח הרחוק. מהיעדים החמים נמצאת הודו אשר מצריכה אשרת כניסה למדינה - ויזה להודו, צרו קשר עם סורנטו ואנו נסייע לכם בכל הנדרש לפני טיול להודו.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.