אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ספא לקבוצות – הדבר הבא

 

אנשים עושים דברים רבים בקבוצות. הם נוסעים בעולם, מטיילים, שוחים, רצים ונוסעים על אופניים. הם מבשלים בקבוצות, רוקדים בקבוצות. יש צלמים שאפילו מצלמים אנשים בקבוצות (למשל, ספנסר טוניק). ללא ספק אחד הטרנדים הפופולאריים ביותר של השנים האחרונות הוא ספא לקבוצות. אין שום סיבה שמספר חברים או כמה בני משפחה לא יבואו לקבל עיסוי ביחד. זה מקרב, זה מרגיע, זה כיף, זה לא יקר וזה בילוי אינטימי וכיפי. בשנים האחרונות התופעה של ספא קבוצתי התפתחה מאד ורבים הם המכונים ובתי המלון המציעים ימי ספא לקבוצות גדולות – ממשפחה ועד מפעל שלם על משפחותיו, שבאים ליום כיף הכולל עיסויים.

מסאג' לקבוצות גדולות

יום כיף בקבוצה, הכולל גם מסאג' לקבוצות של מספר אנשים ביחד (וכך נכנסות קבוצות קבוצות אל חדר הטיפולים), הוא גיבוש פופולארי בשנים האחרונות. אם בוחרים גם לוקיישן טוב, אז האווירה קסומה והשירות טוב וחוזרים רגועים ומחייכים הביתה. בדרך כלל המינימום להשתתפות בעיסוי קבוצתי הוא עשרה אנשים וזה מתאים לעובדים בחברה, אירועים משפחתיים או קבוצת חברים שרוצים להירגע ביחד. בדרך כלל מדובר על חבילה שלמה הכוללת טיפולים מסוגים שונים שאפשר לבחור (טיפול אחד לכל הקבוצה), אוכל, סדנאות, הרצאות, מועדון ריקודים, חדר כושר ובריכה. 

חשבתם להזמין יום כיף כזה לחברים ולמשפחה? הנה מה לבקש...

חשוב לוודא שהמקום יהיה סגור עבורכם ו/או שתהיה לכם כניסה נפרדת. חשוב שכל אחד יקבל מגבת, נעלי בית וחלוק רחצה. חשוב שתהיה כניסה לאולמות הספורט, הבריכה המחוממת וחדר הכושר ללא הגבלה. אם ישנו ג'קוזי, יהיה נחמד לשלבו במסגרת קבוצתית – אבל זה תלוי בכמה אנשים אתם (10-12 אנשים זה הגיוני, יותר מזה כבר יהיה קצת מסובך). סאונה הולכת נהדר עם חדר כושר וספא... יש כזו? בקשו לקבל אישור להשתמש בה. כמובן שמקלחת חמה, כלי רחצה מפנקים ואוכל טוב הם בקשה מינימאלית והגיונית. האוכל כולל כיבוד קל, קפה ושתייה ואחר כך ארוחה של ממש – אחרי שהיום נגמר; אל תעשו מסאג' אחרי ארוחה. אם ישנה אפשרות לערוך את הארוחה בחדר פרטי, זה יהיה אפילו כיף יותר ויגרום לכם הקבוצה להרגיש מבודדים כאילו כל המקום כאן רק לרשותכם! 


אודות מחבר המאמר

 

ספא | וילה בלספא וילה בל שוכן בלב השקט של הוד השרון הכפרית, הספא הקסום ממוקם בוילה מהודרת שמעוצבת לרגיעה, לבילוי ולרומנטיקה..המוזיקה המלטפת, האוויר המבושם ומגוון טיפולי  הספא המרגיעים יעטפו אתכם מרגע כניסתכם.

כנסו לבקר:http://www.villa-belle.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.