אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טבעות אירוסין זולות – זו לא רק סיסמא

 

 

 

כולם מודעים לכך שרכישת טבעת אירוסין היא לא רכישה זולה ולמען האמת היא יכולה להגיע לסכומים של מאות ואלפי שקלים (הכול תלוי כמובן בסוג הטבעת שבוחרים). מדובר על סכומים גבוהים שלא כל אדם יכול להרשות לעצמו אך עם זאת, מכיוון שקיים מבחר כה גדול של טבעות אירוסין ניתן למצוא גם היצע נרחב מאוד של מחירים אטרקטיביים

טבעות למטרות אירוסין זולות – יש חיה כזאת!

לפני הכול חשוב להבהיר: טבעות אירוסין ניתן למצוא בכל מחיר אפילו במחירים של כמה מאות שקלים בודדים אך כמובן שמראה ואיכות הטבעת יהיה בהתאם לכך. מחיר סביר של טבעת אירוסין איכותית יתחיל מ- 2000 ₪ עד 3000 ₪, מדובר על מחיר שנחשב כלל וכלל לא גבוה עבור טבעת למטרת אירוסין יפה ואיכותית.

אם הצרכן רוצה לרכוש טבעת אירוסין מיוחדת במחיר שנע בין 2000 ₪-3000 ₪ והוא מעוניין בטבעת זהב, רצוי שילך דווקא על זהב שהינו 14 קארט וזה מכיוון שמדובר על זהב איכותי והוא אכן יצליח לשמש בכבוד רב את המשתמשת לזמן ארוך מאוד. חשוב מאוד לקחת בחשבון שמכיוון שמדובר על טבעת בסכום שנחשב יחסית נמוך (ניתן למצוא טבעות במחירים גבוהים מאוד ולכן סכום של 2000-3000 נחשב נמוך) עיצוב הטבעת יהיה מאוד מינימליסטי ופשוט ויהיה מדובר על טבעת ללא עיטורים מיוחדים.

אם יהיה מדובר על טבעת שמתקרבת יותר לאזור ה-3000 ₪ ומעלה יהיה אפשר כבר לשדרג את הטבעת, את העיצוב וכן גם את משקלה. אפשרות נוספת היא לא להשקיע בעיצוב הטבעת אלא דווקא להשקיע ביהלום שלה או ביהלומי צד. כפי שציינו קודם לכן, מכיוון שמדובר במחיר שנחשב יחסית נמוך למחירי טבעות אירוסין מעוצבות בשוק מומלץ לבחור צורת יהלום זולה, כמו למשל: צורת יהלום עגול.

לבחור הגיוני

אם מדובר על לקוח שלחוץ מבחינה כלכלית הרי שרצוי מאוד שיבדוק את טווחי מחירי טבעות האירוסין לפני שהוא רוכש את הטבעת הראשונה שהוא רואה. חשוב לציין – כיום ניתנת האפשרות לבנות טבעת בעיצוב אישי וכך בעצם לקבוע את המחיר שהלקוח יוציא על העיצוב, הטבעת עצמה ואבני החן/יהלומים.


אודות מחבר המאמר

ליאת מנדלסון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.