אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יום כיף - לשבור שגרה

כל אחד רוצה לשבור שגרה ובמקום לצאת לעבודה, ללכת לטייל או לצאת למסעדה באמצע היום, ללכת לים או אפילו לנצל את שעות הבוקר לטובת סידורים שונים. בחלק ממקומות העבודה כיום, מוציאים את העובדים במסגרת יום כיף לפעילויות חברתיות שונות. חלק מהפעמים זה יכלול פעילות חברתית לטובת גיבוש כמו טיול בטבע, פעילות ספורט כמו סנפלינג, פיינטבול וכד', ובחלק מהמקרים יום כיף יהיה סוג של יום פינוק שיכלול מניקור פדיקור, מסאז' ועוד פעילויות בסגנון.

תשואה מובטחת

אין ספק שישנו קשר ישיר בין השקעה ברווחת העובדים במקום העבודה, לבין המוטיבציה ותחושת הלויאליות שלהם למקום העבודה. השקעה ניכרת של מקום העבודה בפעילות רווחה כגון יום כיף, תיתן לעובדים את ההרגשה שהם לא רק כלי עבודה, אלא כח עבודה חשוב שיש וכדאי להשקיע בו את הזמן והכסף.לשם כך קיימים היום ארגונים רבים שמקיימים שיתוף פעולה עם מקומות עבודה שונים. ע"י שיתוף הפעולה הזה, נוצרות הזדמנויות ליצירת יום כיף שיתקיים באווירה נעימה, מספקת ובמחיר סביר והוגן.נדמה כי ישנן מספר חוויות פופולאריות למטרת יום כיף, לדוגמא: פיינטבול, 'על האש', יום פינוק וכד'. פיינטבול משלב גם פעילות ספורטיבית וגם פעילות חברתית מלכדת ומאפשרת יצירה של חוויות משותפות למשתתפיה. לעומת זאת, על האש ויום פינוק הן פעילויות שמייצגות בעיקר נופש.

כיצד מתחילים?

מטלת ניהול וארגון יום כיף היא בעיקר חלק מעבודתה של מזכירת החברה/ארגון. תפקידה כולל קשר רציף עם ספקים, אנשי קשר, ארגונים ומוסדות שונים, מערכי הסעות וכל זאת בתיאום אל מול מנהלי המחלקה במקום העבודה.כמו כן, קיימים היום המון אתרי אינטרנט שיכולים לעזור במגוון של רעיונות מקוריים לימי כיף כמו סדנאות גיבוש, טיול לצפון, סיורים ביקבים, ביקורים באתרי תרבות והיסטוריה ועוד. אלו בפני עצמם יהיו ימים מאוד חוויתיים.

לסיכום ניתן להגיד כי עובדים ידעו להוקיר מקום עבודה שישקיע בהם, והחוכמה היא לתת תחושה כזו לא רק במסגרת של יום כיף. כולנו זקוקים מדי פעם לשבירת שגרה ורענון מחדש של המצברים, ויום שייתן את התחושה הזו בצורה הטובה ביותר הוא יום כיף.


אודות מחבר המאמר

מידע נוסף על יום כיף

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.