אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לדעת לבחור עו"ד לגירושין מקצועי?

איך לדעת לבחור עו"ד לגירושין מקצועי?

החלטתם שאתם רוצים להתגרש מבן/בת זוגכם? אתם לא יודעים איך להתחיל את התהליך? מעוניינים בייעוץ מקצועי? עוד גירושין ייעץ לכם כיצד לעשות זאת בצורה הנכונה, לפני שתגישו אל בן/בת זוגכם, ובתקופה שבה תעברו את התהליך. זהו תהליך שאיננו קל, הן מהבחינה הנפשית והן מהבחינה הכלכלית, ולכן חשוב שתפנו אל עו"ד גירושין מקצועי ומומחה בתחום. ישנו מגוון רחב של עורכי דין, לכן בדקו המלצות וביקורות ברשת האינטרנט, ואף דרך מכרים וקרובי משפחה שמכירים עורכי דין עם וותק בתחום, ואחוז ההצלחה שלהם הינו גבוה. ללא ספק שעורך דין צריך להיות יעיל עבורכם עבור התיק, אך חשוב שהוא יהיה בן אדם אכפתי וקשוב, משום שמדובר על החיים שלכם.

פגישה ראשונה עם עוד גירושין

לפני שאתם מחליטים איזה מבין עורכי הדין ייצג אתכם, רצוי שתפגשו אתו בפעם הראשונה על מנת להחליט אם הוא מתאים עבורכם, משום שהוא צריך להיות הקלף החזק והמנצח שלכם. תשימו לב איך האינטראקציה ביניכם, האם היא טובה? והכימיה צריכה להיות מעולה, וששניכם תשדרו על אותו גל. תפעלו לפי האינסטינקטים שלכם. עו"ד גירושין טוב צריך להיות קשוב, ואכפתי בנוגע לתיק שלכם באופן ספציפי, ויכולת הניתוח והפתרונות שלו צריכים להיות ברמה גבוהה. הפתרונות שאותו יציג עבורכם צריכים לענות על הדרישות והציפיות שלכם, הם צריכים להיות לטובתכם. במידה והחלטתכם לגבי בחירת העורך הדין תהיה טובה ונכונה, כך גם התוצאות יהיו בהתאם. אל תמהרו ותבחרו באופן אקראי, משום שיכולתם לבחור עורך דין טוב יותר.

בחירת עו"ד על פי המלצות מחברים

חברים ומכרים יכולים להמליץ על עו"ד גירושין, ואף רצוי משום שזה יכול לעזור לכם, אך לא די להסתמך על כך ולבחור את עורך הדין ללא בדיקה מעמיקה. לא כל עוד גירושין שהתאים עבור חברכם, יתאים גם עבורכם, משום שהחיבור ביניכם יכול להיות טעות גמורה. לא כל מקרה יתאים עבור עורך דין מסוים או תיק כזה או אחר בתחום מסוים. כמו למשל עורך דין עבור דיני משפחה, לא יוכל לעזור בתיק של גירושין, העורך דין לא יוכל לעזור לכם בזה משום שהוא לא מתמחה בתחום. בחרו קלף מנצח, ולא חלש.


אודות מחבר המאמר

מיכה בריימן תכלת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.