אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אקסיום - גורמים לבחינה בבחירת גן אירועים

 

 

אקסיום  - גורמים לבחינה בבחירת גן אירועים

אתם מתכננים לכוון את מועד החתונה בקיץ, משום שאז הכול חופשי יותר – יש פחות בלת"מים במזג האויר, אפשר לבחור גן אירועים פתוח ולא עוד אולם סגור, אפשר ללבוש כל מה שרוצים – הכול נראה פתוח יותר. רוצים את זה בחורף? אין בעיה, צריך לשריין את המקום ואת התאריך. למעשה, לפני כל הסידורים האחרים, קובעים מה יהיה האולם המתאים כדי לזמן לשם את אנשי המקצוע כולם, ורצוי שהם יהיו מהאזור על מנת למנוע איחורים מיותרים. אפילו הצלם שצריך להגיע מוקדם יותר לצילומים והתקליטן – אלו אנשי מקצוע בסיסיים שיהיו באירוע שלכם וזקוקים להתעדכן על המקום.

בחירת גן אירועים למטרה מסוימת

למטרת האירוע ישנו חלק בבחירת מקום לאירוע השקעה, בחירת מקום לחתונה, מסיבת יום הולדת או ברית. המטרה קשורה לכמות האנשים שיהיו מוזמנים לאירוע, ולכן רצוי להחליט מראש מה יהיה סדר הגודל. כמה עשרות, מאה אנשים או חמש מאות ומעלה. משנה גם התזמון שבו רוצים לעשות את האירוע – לרבות סוף שבוע או באמצע השבוע בערב, ביום או בלילה, בחורף, קיץ או עונת מעבר. התזמון יקבע אם תבחרו במקום פתוח ואוורירי או במקום מקורה וממוזג.

להרכיב תקציב

כשמחפשים גן אירועים, מגיעים לאחר ארגון התקציב המקסימלי שניתן להשקיע באירוע. משקיעים אותו לא רק בגן אירועים – ולכן יש לפלח את השימוש בכסף גם למשימות החשובות האחרות – אנשי המקצוע: תאורן, תקליטן, קייטרינג, אמנים שמופיעים במקום ועוד.

מהם המתקנים הנלווים למקום?

אתם רוצים ללמוד להפיק אירוע בטבע? כנראה שתצטרכו לדאוג גם לבתי שימוש ניידים, למקום להניח הרחק את הגנראטור מקום להעמיד שם את החופה אם צריך או את הבמה, האם ניתן להתקין אפקטים מיוחדים, חדר פגישות, מלתחות, דלתות. גם לדוכנים רצוי לארגן מקום כל עוד הקייטרינג עובד בשיטה זו.


אודות מחבר המאמר

csc

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.