אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ד"ר אורי עצמון- הפקות אירועים – להפיק את המירב

 

 

ד"ר אורי עצמון- הפקות אירועים – להפיק את המירב

 

אתם הולכים לקחת הלוואה כדי לממן את האירוע המשפחתי הבא שלכם. אין תלונות, שהחיינו והגיענו לזמן הזה, אולם אם כבר ההוצאה הגדולה הזו על ערב או בילוי חד פעמי שנמשך לאורך שעות ספורות בלבד, רצוי שזה יהיה המירב  ניתן להפיק ממנו, תרתי משמע. צריך להפיק את האירוע; להתקשר עם נותני שירות שונים ועם אולמות אירוע או מעצבת שמלות כלה או גני אירועים שונים, ולתאם את הכול ביחד. אם זה לא מספיק, צריך מישהו שינצח על כל זה גם בערב של האירוע כדי שהכול יתנהל כסדרו.

לפנות לחברה להפקות אירועים

החברה להפקת אירועים לומדת את בעלי האירוע – מה הם רוצים, מי הקהל שאמור להגיע, על איזה סדר גודל של תקציב מדברים ועוד. יש חברות הפקה שחושבות עד לפרטים הקטנים ואם מדובר למשל בהפקת כנס שמעוניינים להכניס בו אלמנטים של תדמית  - ניתן להשקיע אפילו לרמת ההדפס על המפית. אילו זה יום הולדת בסימן אבירים ונסיכים, משקיעים בתלבושות העובדים במקום.

לדאוג לכל השירותים

עושים את האירוע בטבע? ישנן חברות להפקה המתמצאות בהוצאת ה"מזימה" אל הפועל, מרשתות את המקום בתשתיות שתתאמנה, לרבות שירותים ניידים, מטבח נייד, קנבס, תאורה וגנראטור לכל הפעילויות. גם על האוכל צריך לחשוב, על ההפקה האומנותית, הלוקיישן, התאורן והתקליטן – כל אלו ונוספים עולים כסף והכול נכנסת למסגרת התקציב שסוכם מראש.

אירוע לילדים – מי נהנה יותר – ההורים או הילדים?

באירוע שמגיעים אליו לא רק הילדים, אלא גם ההורים – כמו למשל אירועי בר מצווה וימי הולדת, כולם אמורים ליהנות ולהפיק מכך את המירב. מפיק אירוע מוכשר יחשוב על הכול – לרבות סדר קרות האירועים ואיפה כולם מתרכזים, איך להפוך את המפגש לחברתי יותר, איך לייצר אוירה שמחה ונעימה. יכול להיות שהוא ישתמש בצוות הפקה שעובד תחתיו אולם הכול על פי התפישה שעוצבה מראש מול הלקוח.


אודות מחבר המאמר

vdvdvdvdv

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.