אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ערן שלזינגר- השאירו הפקות אירועים בידי המקצוענים באמת

 

 

ערן שלזינגר- השאירו הפקות אירועים בידי המקצוענים באמת

האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור את הראש איך לתכנן ומה לעשות, הוא מוצא לנכון את התקציב – ומאשר את התוכנית שהוגשה לו. כך גם כל גוף פרטי – אנשים פרטיים שמעוניינים להעביר ערב חתונה באופן שוטף ועם המון ייחודיות.

מומחים לעניין הפקות אירוע

מי שאמון על תחום ההפקה ועיצוב אירועים הוא המומחים לעניין – אלו שיש להם ניסיון, קשרים, אפשרות להשיג את האומן הנכון בזמן הנדרש, ואפשרות לתכנן את התוכנית השנייה אם נדרשת תוכנית ב'. מדובר אמנם בהשקעה כספית – אולם ההשקעה הזו באה על שכרה ברגעי האמת שבהם מזמיני הארוע נמצאים בתוך התמונה, ונהנים.

הפקת אירועים מיוחדים

ודאי שמעתם לא פעם על אופני כניסת החתן והכלה למתחם החתונה בדרך מיוחדת: על גבי אופנוע, במסוק, בקניית רכב יוקרה, ויש הצגה שלמה לעניין. בהמשך הערב כשהאורחים סועדים או רוקדים, ישנם הרכבים שמלווים את האירוע בהפקות מיוחדות או שישנם אפקטים מיוחדים שנבחרו למשל לארוע של עובדים – כמו מסיבת ענק, יום כיף ועוד.

אירוע קטן או גדול?

אין כאן שיקול של אירוע קטן או גדול בהזמנת חברת ההפקות. ההזמנה של חברת ההפקות נעשית כדי להפוך כל אירוע מכל רמה שהיא למיוחד עד לרמת הפרטים הקטנים. מהלוקיישן אל האוכל, מההפעלות החברתיות ועד למופעים, מן ההסעות למקום ועד לתכנון של מספר ימי כיף בספא בטיול ברצף.


אודות מחבר המאמר

ערן שלזינגר- השאירו הפקות אירועים בידי המקצוענים באמת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.