אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

החיים הטובים בג'קוזי והדרך להנות

לחיות את החיים הטובים אומר דברים שונים לאנשים שונים. עם זאת ישנה הבנה מעורפלת הדדית. "החיים הטובים" אלו החיים שההינו רוצים בכל מאודנו לחיות חיים שעוסקים בהנאות פשוטות שמשמחות אותנו, את מעשי החמלה שאנו מבצעים את המטרות האישיות שאנו רוצים להגשים, את היחסים הטובים שאנו מטפחים עם סובבינו. הגשמה אישית כנה היא בדרך כלל התוצאה הסופית קולקטיבית. "חיים טובים" הוא גם על להעריך את זמננו טוב יותר, ולא רק בשעות הפנאי שלנו. הרבה יותר מדי אנשים נוטים להסתבך בחיפזון המטורף של אורח חיים אינטנסיבי ולמעשה הם חסרי תחושה או יותר נכון לומר מפספסים את הרגעים הקטנים שהם החשובים בחיינו אחרי הכול אלמנט הזמן אין שני לו והוא למעשה הערך היקר ביותר לנו בעולם בו אנו חיים. בימים בהם המודעות להנאות החיים בזמנים אלו אשר אנשים רבים עובדים קשה ובאינטנסיביות כל כך גבוהה ראוי לזכור כי "העולם הזה, אחרי כל המדע והמדעים שלנו, עדיין נס נפלא וקסום"  (תומס קרלייל).

חלק מהאופן בו אנו צריכים להנות מחיינו היא לנסות ולהפחית את המתח בכל תחומי החיים אם זה על הכביש לנהוג ביתר סבלנות ופחות בחיפזון ודחיפות, אם אנו עומדים בתור למשהו לנסות להיות יותר רגועים וסובלניים, לכבד אחד את השני על מגבלותינו השונות.

הדרך אל האושר מתחילה בתוכנו

כדי להעריך את ההנאות הפשוטות של החיים יש קודם כל להגיע לתובנה כי הדברים הטובים ביותר בחיים הם למעשה בחינם! החל מישיבה על שפת הים וצפייה בשקיעה ועד טיול בחיק הטבע. יש להתרכז באהבות האישיות שלנו וזה ולא אחר הינו עושר אמיתי הבא באופן טבעי.

כמובן שלכל זה ניתן לצרף הנאות חיים אישיות ופרטניות כל אחד ולתחביביו ישנם אנשים שאוהבים לטבול בג'קוזי גדול ומפנק ולעביר שעות בכלי המבורך הזה, כאמור מחקרים רבים הראו כי הג'קוזי בריא לבריאות האדם ולנפש הוא גורם לכול הגוף להירגע ולריפוי שרירי הגוף ולכן הג'קוזי הינו כלי יעיל ביותר להשרות רוגע ושלווה.

מעבר לכך ניצול הזמן להנות מהחיים הטובים יכול לכלול דברים נוספים אותם אנו אוהבים, למשל להזמין משפחה ו / או חברים ליום כיף שיכלול צליית בשרים על גריל גז אירוע חברתי שכזה יכול רק להועיל שכן הוא מקרב, מאחד ומגבש וגם ההנאה שמאכילת הבשרים הצלויים מענגת את גופנו או שניתן לומר.. את קיבתנו. כמוכן ניתן באירוע חברתי שכזה ואף רצוי שלא לשכוח את הילדים שבינינו שהרי למצוא להם תעסוקה טובה ומעניינת היא משימה חשובה כדי שהמפגש יוכל למצות את עצמו עד תום ולכן מומלץ לעניין את הילדים באתגר שבבניית בתי עץ לילדים שזהו אתגר לא קטן שלעצמו אבל עם הדרכה, ליווי ודרך מקורית ניתן יהיה להביא את אותם הילדים לעסוק באירוע מגבש גם כן ואף מפתח את יכולת החשיבה והמוטוריקה.

חשוב לזכור כי תיכנון יסודי של האירוע יוביל למיצוי והנאה מירבית של כל המשתתפים גדולים וקטנים כאחד וישיג את המטרות לשמם נועד האירוע, 1. הנאה מהחיים הטובים. 2. גיבוש המקורבים.


אודות מחבר המאמר

קידום אתרים בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.