אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לרכישת רמקולים שקועים

רמקולים - טיפים לעת רכישה

האזנה למוסיקה בבית בעזרת מערכת סטריאו איכותית, יכולה להיות חוויה מוסיקלית נפלאה. על מנת שהחוויה תהיה מושלמת , חשוב להשקיע בכל אביזר ואביזר למערכת. אחד האביזרים המשמעותיים ביותר לאיכות הצליל במערכת שמע ביתית הם הרמקולים. אולם, הגודל והסרבול של הרמקולים פוגמים באסתטיקה ובעיצוב של החדר. הפתרון: רמקולים שקועים, הטמונים בקיר ואינם פוגמים במראה החדר.

מדוע חשוב להשקיע בבחירת רמקולים שקועים טובים?

במידה ומחליטים להשקיע ברמקולים שקועים הרי שמדובר בהוצאה כספית הדורשת השקעה במוצר טוב ואיכותי. מעבר לכך, רמקולים שקועים, בניגוד לרמקולים רצפתיים או מדפיים, מוטמנים בתוך הקיר ואינם ניתנים לשליפה. לכן, לאחר שרוכשים אותם, לא ניתן יהיה להחליפם. עקב כך חשוב לעשות שעורי בית, ולהגיע לחנות כשיודעים בדיוק מה רוצים.

אילו הכנות כדאי לעשות לפני רכישת רמקולים שקועים?

הכרות עם סוגי רמקולים למערכת סטריאו שונים:

בשוק ישנם מגוון רחב של סוגי רמקולים שקועים. אם למנות את חלקן: רמקולים שקועים עגולים לתקרה, רמקולים מרובעים לקירות (עם רשת הסתרה בצבע הקיר או בלי), רמקולים שקועים בקיר, מכוסים בטיח וצבע כך שהם בלתי נראים. רמקולים שקועים ממונעים: רמקולים השקועים בקיר כאשר המערכת אינה מופעלת, ויוצאים החוצה מן הקיר כדי לשפר את איכות הצליל בזמן שהמערכת מופעלת. עם תום עבודת המערכת, הרמקולים חוזרים למקומם.

הכנה ואיסוף מידע לפני הרכישה, יבטיחו רכישת רמקולים מוצלחת.

איך מתקינים רמקולים שקועים בקיר גבס? סרטון הדגמה

נכתב ע"י,

רמקולים שקועים סראונד סאונד


אודות מחבר המאמר

סטריאו סאונד משווקת מערכות קולנוע ביתי, רמקולים, זרועות לטלויזיה וציוד נלווה.

052-9097651

surround-sound.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.